عصر قم

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

عصر قم - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/597808/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دومین کنگره ملی مرحوم آیت‌الله سیدکرامت‌الله ملک‌حسینی برگزار می‌شود

آن بر سر گنج است که چون نقطه به کنجی

حکایت جالب از ضرب المثل کسی که خرش از پل گذشت یعنی چه؟

معرفی مجموعه نگاه کن برای کودکانی که حوصله آن‌ها همیشه سر می‌رود

واکسیناسیون خوراکی فلج اطفال در قم وارد مرحله دوم شد

درخشش دختران ووشوکار قم در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو

ادعای رسانه آموزش و پرورش: اختلال در سامانه دریافت کارت امتحانات عمدی بود

ضبط 50 هزار دلار در فرودگاه امام(ره) از سوی تعزیرات

دستگیری 260 دختر و پسر در مهمانی شیطانی

مدیریت بحران: احتمال وقوع «سیل مشهد» پیش‌بینی شده بود

حمایت سازمان غذا و دارو از تولیدکنندگان با عمق تولید بالا

برای فشارخون بالا چه بخوریم؟

چه زمانی لوزه کودکان نیاز به جراحی دارد؟

کنگره ملی مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی برگزار می شود

داستانک/ بوی مادر

راه اندازی بلوک زایمان بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) قم

یک برد و یک باخت ره آورد دیدار تدارکاتی نماینده قم

چمران: هیچ شخصی پیدا نمی‌شود که درختان چیتگر را قطع بکند

وزیر کشور: دربارۀ نگهداری حیوانات در آپارتمان کمبودهایی وجود دارد که باید قانون را تکمیل کنیم

تب زیبایی، آرایشگر‌ها و ماما‌ها را جراح کرد

خزعلی: باید به دنبال افزایش دورکاری برای مادران باشیم

صدور کیفرخواست یک پرونده کثیرالشاکی

تنها جزیرهٔ ایرانی دریای خزر کجاست؟

ویدئویی از دزدیدن دوچرخه وسط اتوبان در روز روشن

کودکی که قلب خود را هدیه کرد

چمران: در بوستان‌ها هتل ساخته نمی‌شود

وضعِ شیشۀ عقب ماشین‌ها پس از بارش تگرگ در مشهد

دوئل عشقی دو مرد بر سر زن صیغه‌ ای، قربانی گرفت

داروی واقعی تقویت مغز انسان

جزییات جدید درباره تعطیلی آخر هفته

موج جدید بارش‌ ها، از این روز آغاز خواهد شد

زمان واریز یارانه نقدی اردیبهشت ماه

نمایشگاه کتاب دوحه میزبان رونمایی از مصحف مشهد رضوی

تأثیر مطالعه بر سلامت روان

شناسایی 2567 انشعاب غیرمجاز در قم/بدهی 1200 میلیارد ریالی مشترکان

آغاز مرحله دوم واکسیناسیون خوراکی فلج اطفال در قم

احکام بدوی دادگاه تتلو صادر شد

وجود 134 هزار ساختمان ناایمن در کشور

افزایش شمار کشته‌های سیل افغانستان به 70 نفر

با کریمان کارها دشوار نیست

ماجرای جنایت وحشتناک مرد دوزنه در جاده

فکر می‌کردید عمل لیزیک چشم اینطور باشد؟

آیت‌الله علی کورانی دار فانی را وداع گفت

آیت‌الله حسینی‌بوشهری: نظارت بر قضات افزایش یابد

شعر خوانی دختر شیرین زبان

شناسایی بیش از 2500 انشعاب غیرمجاز آب در قم

شهربازی سرزمین شادی قم افتتاح شد

شناسایی 2567 انشعاب غیرمجاز در قم/بدهی 1200 میلیارد ریالی مشترکین

2 جاده خراسان‌رضوی همچنان مسدود است

تلاش برای افزایش عمره‌گزاران ایرانی تا 800 هزار نفر