عصر قم

آخرين مطالب

سردار سلامی:

مردم ایران دشمنان را افسرده کردند سیاسی

  بزرگنمايي:

عصر قم - ایسنا/قم فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مردم با غیرت ایران سیلی محکمی به دشمنان زدند و آن‌ها افسرده و شکست خورده، ناپدید شدند.

سردار حسین سلامی صبح امروز در گردهمایی حوزه و تحولات اخیر منطقه که در سالن اجتماعات مدرسه دارالشفاء قم برگزار شد، عنوان کرد: خورشید انقلاب اسلامی از شهر قم و از حوزه علمیه طلوع کرد و قم، مشرق انقلاب اسلامی ایران است.
وی افزود: هرجامعه و هر قومی بر اساس آن‌چه در ذهن و قلبش می‌گذرد، عمل می‌کند و بنابراین، کسانی که مشعل‌دار روشنی اذهان هستند و جوامع را از ظلمات به نور هدایت می‌کنند، سازندگان اصلی جامعه هستند.
فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: انقلاب اسلامی از جهتی مبارزه با جهل مدرن در جهان بود، جهل مدرن کنونی اینگونه است که از آزادی حرف می‌زنند ولی به دنبال بهره‌کشی و برده‌داری هستند، از عدم استفاده از سلاح کشتار جمعی حرف می‌زنند ولی بمب‌های اتمی آن‌ها در ثانیه‌ای هیروشیما را با خاک یکسان می‌کند.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران وقتی طلوع کرد، با جهالت مدرن مواجه شد و باطل‌های جهان متحد شدند تا علیه اسلام عمل کنند، تنها راه سعادت ملت‌ها، تشکیل حاکمیت و قدرت است و بدون تشکیل حاکمیت، پیاده‌سازی هیچ نظام فکری ممکن نیست و امام خمینی به این حقیقت معنا بخشید و اسلام بعد از هزار و اندی سال به حکومت رسید.
سلامی تصریح کرد: همه عالم در برابر انقلاب اسلامی صف کشیدند و باهم متحد شدند تا آن را از بین ببرند و حفظ این انقلاب و گسترش آن کار بسیار دشواری بود که با یاری خداوند ممکن شد.
وی اضافه کرد: جغرافیای کنونی جهان اسلام به‌گونه‌ای است که بدون در نظر گرفتن آن، نمی‌توان جهانی شد و به همین دلیل است که حدود چهل سال، تمام جنگ‌های جهان در این منطقه رخ داده است.
فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با قدرت اندک، قدرت‌های بزرگ را عقب راند و بدون هیچ متحدی توانست سلطه استکبار را از قلب سرزمین‌های اسلامی از بین ببرد، فرمول شکست دادن قدرت‌ها، وسیع کردن جبهه‌ها و گسترش میدان نبرد است و این تنها با یاری خداوند ممکن بود.
وی خاطرنشان کرد: تا اندیشه‌ای به مدل و الگوی مجسم تبدیل نشود، قابلیت تکثیر ندارد و باید نظام اسلامی به مدلی کارآمد، موفق و قدرتمند تبدیل شود تا هم خود را تثبیت کند و هم در کشورهای دیگر تکثیر پیدا کند، این تکثیر، حضور فیزیکی نیست بلکه انتشار و صدور پیام‌های انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر و مقبولیت در قلب‌ها است.
سلامی تاکید کرد: برای شکست دادن قدرتهای بزرگ باید دارای برنامهریزی و قدرت باشیم، در میدان سکون، برحسب شاخص‌های ظاهری قدرت، آن‌ها موفق هستند ولی در میدان حرکت، جمهوری اسلامی قدرتمندتر است، زیرا در میدان سکون، اجسام اندازه‌گیری می‌شوند و در میدان حرکت، باورهایی مانند اراده و ایمان پیروز خواهد بود.
وی گفت: ما می‌دانیم که دشمنان چقدر سست هستند و این سستی را حس کرده‌ایم و آن را دیده‌ایم و این حقایق امروز جلوه می‌کند؛ رهبران مولد فلسفه در جامعه هستند و فلسفه‌ای که رهبران ما به میدان آوردند، کرامت و آزادی انسان‌ها، کمک به محرومان و عدالت و اخلاق است.
فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: حمایت جمهوری اسلامی ایران از مظلومان مانند حمایت از مردم یمن، فلسطین و سوریه بر اساس یک فلسفه است و این فلسفه قدرت‌ساز است؛ این فلسفه به یک منطق و عمل تبدیل شده است؛ در آن سوی عالم نیز رهبرانی با فلسفه‌های شیطانی وجود دارند که کرامت انسان‌ها را زیرپامی‌گذارد و تنها به دنبال منافع اقتصادی خود هستند و این فلسفه دشمن‌ساز است.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران توفیقات بزرگی داشته است، همزمانی که دشمن عقب رانده می‌شود، باید ایران نیز ساخته شود و اکنون می‌بینیم که در موضوع علم و موضوعات دیگر با وجود تحریم‌ها و محاصره‌ها، به قدرت باورنکردنی رسیده‌ایم.
سلامی عنوان کرد: دشمن ضربات سنگینی از جمهوری اسلامی ایران خورده است، از لحاظ تاکتیکی، گرفتن یک کشتی و سقوط یک هواپیما یک عملیات است ولی از لحاظ عقبه سیاسی، یک قدرت است، تمام استراتژی‌های دشمن شکست خورده است و راهبرد آن‌ها در تحریم شکست خورد و اکنون ما در آستانه اقتصاد بدون اتکا به نفت هستیم و این نیز برای ما یک دستاورد بزرگ بود.
وی اضافه کرد: اسرائیل که قصد داشت پهنه بزرگی از جغرافیای اسلامی را فتح کند، اکنون در یک باریکه کوچک با دیوارهای بلند بتنی حصر شده است.
فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: تصور دشمن این بود که اگر اتفاقی در کشور رخ بدهد، با فشار حداکثری، نظام یا تسلیم و یا براندازی می‌شود و شاهد بودیم به محض شلوغی‌ها، تئاتر جهانی آغاز شد و از ترامپ و پمپئو تا ماکرون به روی صحنه آمدند ولی در کمتر از 48ساعت مردم با غیرت ایران سیلی محکمی به آن‌ها زدند و دشمنان افسرده و شکست خورده، ناپدید شدند.
وی خاطرنشان کرد: مردم ایران با حضور غیرتمندانه و عزتمندانه در میدان، استکبار ستیزی و بصیرت خود را نشان دادند و دشمن بار دیگر شکست از جمهوری اسلامی ایران را تجربه کرد.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/109305/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم

بعضی از رنج ها‌‌‌‌‌‌‌ را نمیشه حل کرد!

داستانک/ انسان های بازنده

بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است

پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه

رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد

دستگیری 4 نفر سر جلسه کنکور

داستان عجیب گم شدن حلقه ازدواج

وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین 1403 با واردات

به کار گیری منشی های خانم در ادارات کرمانشاه ممنوع شد

خبر خوش رئیس سازمان سنجش برای بازماندگان از کنکور به خاطر سیل

ماجرای قمه‌کشی در ارومیه

مناسبت روز/ جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه

اینفوگرافی/ 6 نشانه پنهان ابتلا به فرسودگی شغلی

تاثیر اختلال در دستگاه گوارش روی ریزش مو

درمان قارچ ناخن و میخچه پا در طب سنتی

تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی

تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی

مبارزات آیت الله کاشانی علیه رژیم صهیونیستی + موشن گرافیک

بخشی از کتاب/ چون که او گل من است

لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم

(تصاویر) اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه

برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم

(تصاویر) اجتماع مردم قم در حمایت از طرح نور فراجا

تقویم و اوقات شرعی جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 به افق قم

دبی هنوز در زیر آب!

استنشاق گاز شادی‌آور با طعم قلیان‌های مرگ‌آور!

دفترچه آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی کنکور 1403 منتشر شد

سیلاب در گلزار شهدای کرمان

تخریب منازل مسکونی در زاهدان بر اثر طوفان

6 مرزبان ایرانی از دست طالبان آزاد شدند

دستگیری 70 زورگیر و سارق موبایل در تهران

انهدام باند فسا و قاچاق دختران در تهران

تصاویری از 6 مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان؛ مرزبانان آزاد شدند

اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای 6 مرزبان در مرز افغانستان

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

عفونت‌های مختلفی که ممکن است در بدن ایجاد شود

اگر بعد از خوردن بستنی سرفه می‌کنید ممکن است به این بیماری دچار باشید

چگونه عمر طولانی‌تری داشته باشیم؟

آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد

آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود

داستانک/ سمعک با کارکرد متفاوت

شاعرانه/ چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو

حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از بازگشت ون‌های گشت ارشاد

اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا

اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف