عصر قم

آخرين مطالب

13 بهمن ماه، آخرین مهلت ثبت نام آزمون ورودی جامعهالزهرا(س) فرهنگی

  بزرگنمايي:

عصر قم - ایسنا/قم رییس اداره سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از تمدید مهلت ثبت نام آزمون ورودی جامعهالزهرا(س) برای سال تحصیلی 1400 -1399 تا 13 بهمن ماه خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اباذر عمرانی فر در گفتگو با خبرنگاران از تمدید مهلت ثبت نام آزمون ورودی 1400 -1399 جامعه الزهرا علیهاالسلام در سطوح دو، سه و چهار حوزوی تا 13 بهمن ماه خبر داد و گفت: این مهلت به دلیل استقبال چشمگیر خواهران داوطلب و ایجاد شرایط برای کسانی که موفق به تکمیل ثبت نام نشده اند فراهم شده است.
رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعهالزهرا علیهاالسلام با اشاره به اینکه جامعه الزهرا علیهاالسلام در سه مقطع تحصیلی سطح دو، سه و چهار طلبه می‌پذیرد، یادآور شد: جامعه الزهرا علیهاالسلام یک دوره بازپذیری سطح 2 (کارشناسی ناپیوسته) هم دارد که شامل افرادی می‌شود که به هر دلیل از ادامه تحصیل بازماندند، همچنین طلابی که دارای مدرک سطح یک حوزه بوده یا 75 واحد درسی را در جامعه الزهرا علیهاالسلام یا حوزه‌های علمیه گذرانده باشند، می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین عمرانی فر افزود: مقطع تحصیلی سطح دو ویژه داوطلبان دارای مدرک دیپلم یا بالاتر است. همچنین مقطع تحصیلی سطح سه ویژه داوطلبانی است که فارغ التحصیل سطح دو یا درحال تحصیل در سال آخر مقطع سطح دو جامعه الزهرا علیهاالسلام یا حوزه‌های علمیه خواهران، کارشناسی دانشگاه‌ امام صادق علیه‌السلام، کارشناسی دانشگاه شهید مطهری و یا کارشناسی پیوسته رشته‌های همسو باشند که در این راستا، 71 رشته تحصیلی دانشگاه‌ها مجاز به ثبت نام در آزمون ورودی سطح سه جامعه الزهرا علیهاالسلام هستند.
رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه امسال رشته «مدیریت آموزشی» به رشته‌های تحصیلی سطح سه اضافه شده است، گفت: امسال جامعه الزهرا علیهاالسلام در مقطع تحصیلی سطح سه، برای 12 رشته از جمله تاریخ اسلام، تبلیغ با گرایش حج، مدیریت آموزشی، تربیت دینی کودک و نوجوان، مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی، تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول، فلسفه اسلامی، کلام اسلامی، گرایش مهدویت، مدرسی ادبیات عرب و مطالعات اسلامی زنان طلبه می‌پذیرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین عمرانی فر تصریح کرد: آزمون سطح چهار جامعه الزهرا علیهاالسلام (دکتری) ویژه داوطلبانی است که فقط دارای مدرک سطح 3 از جامعه الزهرا علیهاالسلام و یا حوزه‌های عملیه دیگر باشند و ما برای این مقطع تحصیلی شرط معافیت از آزمون نداریم.
وی با بیان اینکه 5 رشته برای طلاب سطح چهار وجود دارد، گفت: رشته‌های تحصیلی مقطع تحصیلی سطح چهار نیز شامل تفسیر تطبیقی، علوم و معارف قرآن، فقه خانواده، کلام اسلامی و حکمت متعالی است.
برگزاری آزمون ورودی جامعه الزهرا علیهاالسلام در مناطق مختلف کشور
رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعهالزهرا علیهاالسلام با اشاره به اینکه ثبت نام آزمون ورودی از طریق سایت امکان‌پذیر است، یادآور شد: پیش از این، راهنماهای ثبت نام، منابع آزمون، شرایط معافیت و امتیازات ویژه برای داوطلبان اطلاع رسانی شده و تفصیل آن در دفترچه کامل مقاطع تحصیلی در سامانه پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام به نشانی http://paziresh.jz.ac.ir بارگذاری شده است که متقاضیان می‌توانند پس از خرید کارت آزمون ورودی اقدام به ثبت نام کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین عمرانی فر با بیان اینکه آزمون ورودی سطح دو و سه روز جمعه 9 اسفند سال جاری ساعت 9:30 دقیقه در جامعه الزهرا علیهاالسلام و مراکز استان ها برگزار می‌شود، گفت: آزمون سطح 4 نیز در همان روز و تنها جامعهالزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.
وی افزود: نتایج آزمون کتبی روز 25 فروردین اعلام می‌شود و زمان مصاحبه نیز متعاقبا به اطلاع داوطلبان می‌رسد.
رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با اشاره به شیوه‌های تحصیل در جامعه الزهرا علیهاالسلام، عنوان کرد: برنامه‌های جامعه الزهرا علیهاالسلام متناسب با نیاز داوطلب تعریف شده است، چنانچه برای طلاب مقطع تحصیلی سطح دو و برخی رشته های سطح سه، شیوه های تحصیلی حضوری، غیرحضوری و مجازی وجود دارد که طلاب می‌توانند متناسب با شرایط خود هر یک از این شیوه‌ها را انتخاب کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین عمرانی فر ادامه داد: برنامه‌های طلاب سطح دو و سه در شیوه حضوری به صورت خوابگاهی، روزانه تمام وقت، روزانه نیمه وقت (صبح و عصر) ارائه می‌شود.
وی یادآور شد: به دلیل حجم زیاد تماس‌های تلفنی امکان پاسخگویی به همه تماس‌ها وجود ندارد، با توجه به این شرایط داوطلبان می‌توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 10 تا 12 با شماره تلفن 02532112222 تماس بگیرند که کارشناسان در چهار خط پاسخگوی متقاضیان هستند.
رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعهالزهرا علیهاالسلام اضافه کرد: داوطبان همچنین می‌توانند از طریق لینک «ارسال و پیگیری درخواست‌ها» در سامانه سنجش و پذیرش سؤالات و درخواست‌های خود را ارسال و برای مشاهده و پیگیری درخواست‌های خود به منوی «پیگیری و مشاهده پاسخ درخواست ارسالی» در سامانه سنجش و پذیرش مراجعه کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین عمرانی فر با تصریح بر اینکه متقاضیان ورود به جامعه الزهرا علیهاالسلام حتما دفترچه راهنمای ثبت نام برای مقطع تحصیلی مورد نظر خود را به دقت مطالعه کنند، گفت: داوطلبان با مراجعه به سامانه پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام به نشانی http://paziresh.jz.ac.ir می‌توانند با شرایط ثبت نام آشنا شوند.
وی در پایان گفت: دارندگان معدل بالای 19، همسران طلاب، حافظان قرآن و نهج البلاغه، ساکنان مناطق محروم، دارندگان مدرک دکتری، مبلغان فعال، دبیران رسمی آموزش و پرورش، بستگان درجه یک جانبازان و ایثارگران، همکاران رسمی جامعه الزهرا و همسر فرزندانشان و دارندگان مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه ها از امتیازات و اولویت های ویژه پذیرش برخوردارند که تفصیل آن در دفترچه راهنمای پذیرش هر مقطع ذکر شده است.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/115363/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تقویم و اوقات شرعی جمعه 31 فروردین ماه 1403 به افق قم

برگزاری همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب در قم

بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم

قم در جایگاه نوزدهم رشد تورم در کشور قرار گرفت

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

آیفون‌های سرقت شده سر از چین درآوردند!

همدلی های دلنشین دکتر شکوری

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم

معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم

خسارت زلزله 5.6 ریشتری در شمال ترکیه

توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به 5 استان درگیر سیل در کشور

سقوط کامیون نفت‌کش در آب‌نمای کنخ مسیر بندر خمیر

وزیر ارتباطات: تا پایان سال 50 درصد به سرعت اینترنت افزوده می شود

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: رتبه‌بندی 100 هزار معلم اصلاح شد

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

قم در جایگاه نوزدهم رشد تورم در کشور

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

این شعر زیبا از دختر شیرین زبان را از دست ندهید

بررسی ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه 1403

معاون مدیریت پسماند: عرضه کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ممنوع می شود

ایرانی‌ترین غیرایرانی

پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران

آغاز همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» در قم

رئیس سازمان سنجش: رئیس جدید سازمان سنجش به زودی معرفی می‌شود

تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی

برپایی نمایشگاه در خیال در قم

تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم

افزایش 20 درصدی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای استان قم

رئیس پلیس فتا: فروشندگان سوال‌های جعلی آزمون سراسری بازداشت شده‌اند

دل دوستان شکستی، بر دشمنان نشستی

سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد

الکترونیکی شدن ارجاع پرونده‌های قضایی به کارشناس

وزیر بهداشت: پویش ملی غربالگری سرطان در ایران اجرا می شود

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد

استاندار قم: ‌درآمدی عمده‌ای جز محل دریافت مالیات نداریم

رئیس سازمان هواشناسی: بارش‌های مناطق جنوب در نیم قرن اخیر بی سابقه بود

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

هیچ مانعی برای برنامه های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود ندارد

با ما منشین اگر نه بدنام شوی

25 درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه

درخواست رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره قبرستان بقیع

کنکور زیر ذره‌بین پلیس فتا از ثبت‌نام تا آزمون

آتش سوزی در شرق تهران با 6 کشته

اتمام زمان ثبت‌نام برای بیمه بازنشستگی مادران غیرشاغل

قتل مرد جوان با 37 ضربه چاقو به‌خاطر یک میلیارد در قلهک

پیش‌بینی بارش پراکنده در قم

موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است/بکارگیری ظرفیت های مردمی از برنامه های جدی بنیاد است

آسمان مال من است

راهپیمایی مردم قم در حمایت از عملیات «وعده‌ صادق»

انفجار کپسول گاز در شرق تهران با 6 کشته