عصر قم

آخرين مطالب

مصاحبه طوفانی و غیرمنتظره فرهاد مجیدی علیه مدیران استقلال ورزشی

  بزرگنمايي:

عصر قم - فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به شکل ناگهانی و در صحبت‌هایی غیرمنتظره علیه مدیران این باشگاه صحبت کرد‌
حرف‌های طوفانی مجیدی؛ کدام پیروزی؟
فرهاد مجیدی انتقادات شدیدی نسبت به محل میزبانی با الکویت کویت در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، عدم حمایت مالی از تیم، نداشتن زمین تمرین، ناتوانی در جذب پاتوسی و ... داشته و صحبت‌های تندی مطرح کرده که مشروح اظهارات او را در زیر می‌خوانید:
* خبر خوش شما این بود؟
اول هفته صد بار گفتم برای پلی‌آف به زمین بی‌طرف برویم و در جریان مسابقات با رایزنی حق میزبانی را پس بگیریم، اما نخواستند به نظر ما اهمیت بدهند. همه ایران درباره این موضوع نظر دادند، اما به نظر مربیان و بازیکنان تیم‌ها اهمیت ندادند! فضایی به وجود آوردند که کسی جرات نکند نظر مخالف دهد. تا همین دیشب به من خیلی محکم می‌گفتند محال است به دبی برویم، اما ناگهان الان می‌گویند خبر خوش! خبر پیروزی، کدام پیروزی؟ پیروزی این بود که بازی پلی‌آف استقلال در تهران برگزار می‌شد.
* گوشت قربانی، استقلال است
چرا از کادرفنی نپرسیدید که برای بازی در زمین بی‌طرف، قطر بهتر است یا امارات که حتما انتخاب من قطر بود، چون مشکل پروازی برای بازی احتمالی با الریان نداشت. پیروزی این بود که یک هفته تمرکز تیم را بهم نمی‌ریختید و ابتدای هفته این موضوع را حل می‌کردید. خبر واقعی این است که گوشت قربانی، استقلال است. مدام از عزت استقلال حرف زدند، اما نگفتند که آیا عزت استقلال این است که در سه چهار روز گذشته دربدر یک تکه زمین سبز باشد؟ آیا این خفت نیست که تیم من زمین ندارد تمرین کند؟!
* اگر نیامده‌ بودم، یک میلیون و 500 هزار یوروی دی‌بیاسی را از کجا تهیه می‌کردند؟
به روی مبارکشان هم نمی‌آورند که اگر من نیامده‌ بودم، یک میلیون و 500 هزار یوروی آقای دی‌بیاسی را از کجا تهیه می‌کردند که الان نتوانستند 200 میلیون تومان به پیمانکار زمین باشگاه انقلاب بدهند تا ما دربدر زمین تمرین نباشیم؟! از کجا می‌خواهید شکایت‌ها و طلب‌های بویان، شفر، استراماچونی و پاختاکور و ... را پرداخت کنید؟
* هوادار می‌داند پاتوسی بخاطر 50 هزار دلار نیامد؟
آیا هوادار می‌داند که شما چند میلیون دلار بدهی کمرشکن در فیفا دارید؟ بودجه 750 هزار یورویی استراماچونی که به وکیل او قولش را داده بودند، کجاست که پاتوسی به خاطر 50 هزار دلار بیشتر به تیم دیگری رفت؟! دستگاه جی‌پی‌اس در این باشگاه اجاره‌ای است! دو روز قبل آمده بودند به خاطر 50 میلیون تومان دستگاه را ببرند!
* کدام مربی خارجی تحمل این اوضاع را می‌کند؟
ببینید در یک هفته گذشته به دلیل فضایی که ساختند، به دلیل بی‌زمینی و بلاتکلیفی چقدر به تیم ما ضربه زده‌اند؟ کدام مربی خارجی معتبر این وضعیت را تحمل می‌کرد؟ قبل از این هم یک هفته زمان آماده‌سازی را به خاطر جلسه یک‌ساعته در دوحه کشتند و آخرش معلوم نشد که چطور از تلاش برای برگرداندن استراماچونی به گزینه جدید خارجی رسیدند؟!
یک نفر توضیح نداد که چطور وکیل هیات ایرانی در مذاکره با وکیل استراماچونی به‌عنوان نماینده آقای دی‌بیاسی هم بوده؟
* امید هوادار، بازگشت استراماچونی بود
دروغ ساختند که مجیدی با وزیر جلسه داشته و انتخاب نفر اول ورزش ایران است! من تا به حال هرگز آقای سلطانی‌فر را از نزدیک ندیده‌ام. این دروغ بزرگ را اگر همان روز تکذیب می‌کردم هیچکس نمی‌خواست باور کند، چون امید هوادار به بازگشت استراماچونی بود. من هیچ وقت با وزیر جلسه نداشتم. جالب اینجاست که در همین دو هفته‌ای که به استقلال آمدم افراد زیادی در داخل باشگاه مدعی شدند و باهم دعوا دارند که مجیدی را ما سرمربی استقلال کردیم! غیر از خدا و میلیون‌ها هوادار استقلال کسی نمی‌تواند بر سر من منت بگذارد و این من هستم که باید سر چند نفر از شما منت بگذارم که این ریسک بزرگ را پذیرفتم تا پشت وضعیت اسفناکی که رقم زدید پنهان شوید. مردم صدها هزار بار برای من در شبکه‌های اجتماعی نوشتند که نیا و خودت را هزینه این بی‌کفایتی‌ها نکن، اما خدا می‌داند که با چه نیتی آمدم. من هر چه در زندگی‌ام دارم از استقلال است.
* بخاطر فالوور گرفتن مصاحبه نمی‌کنم
هیچ وقت آرزوی باختن این تیم را به خاطر منافع خودم نداشتم. به خاطر چند فالوور بیشتر مدام مصاحبه نکردم و هر روز خودم را نمایش ندادم که برای این تیم حاشیه درست کنم. اگر در همه این سالها یک جدول رده‌بندی از آمار مصاحبه‌ها وجود داشت، اسم من در رده‌های آخر قرار دارد.
* انقدر هوادار را فریب دادند که دیگر ...
آنقدر دروغ گفتند و شعار دادند و هوادار را فریب دادند که انگار فایده ندارد بگویی عاشق این تیم هستی، عاشق پیراهنش و تاریخ پرافتخارش. آبرو و اعتبار فوتبالی‌ام را از استقلال به دست آوردم و نگران این وضعیت بودم. به همین خاطر آمدم. خودم بهتر از هر کسی می‌دانم چه ریسک بزرگی را انتخاب کردم و کفتارها بیرون از تیم می‌خواهند جای خدمت و خیانت را عوض کنند.
* با پول دلالی در فضای مجازی فعال شدند!
با پول‌هایی که از راه دلالی در استقلال به دست آوردند، دروغ‌ها را در فضای مجازی وایرال کردند. من کجا گفتم برای کلاس مربیگری به فرانسه رفتم؟ بعد هم نوشتند مجیدی کلاس مربیگری را رها کرده و به خاطر نیمکت استقلال فوری به تهران برگشته! من برای یک کار شخصی باید دو روزه به پاریس می‌رفتم. 28 دسامبر (شب سال نو) کجای اروپا کلاس مربیگری برگزار می‌شود، ای بی‌وجدان‌ها؟! برای من و بسیاری از پیشکسوتان و هواداران استقلال جای سوال دارد که چرا باشگاه استقلال در چند ماه گذشته با این جریان مخرب برخورد نکرده که هیچ، پشت پرده دوستی هم داشته؟! چرا هیچ واکنشی علیه این افراد صورت نگرفته؟!
* ساعت‌ها با استراماچونی صحبت کردم
من با استراماچونی در این مدت ساعت‌ها صحبت کردم. او درباره بسیاری از مشکلات فوتبالی و غیرفوتبالی‌اش در ایران به من گفت اما اجازه ندارم آنها را مطرح کنم. شاید تنها نقطه مثبتی که خیلی درباره‌اش با من حرف زد، شخصیت، تلاش، انگیزه و از خودگذشتگی بازیکنان استقلال بود. نکته‌ای که در بحران‌های اخیر فراموش شده که چقدر بازیکنان استقلال، مظلوم بودند و نجیب. تنها امیدم در این شرایط باورنکردنی این است که می‌بینم شاگردانم حتی روی چمن مصنوعی هم احتیاط نمی‌کنند و با همه وجود می‌خواهند به سمت موفقیت و پیروزی حرکت کنند. این واقعیتی است که در آشفتگی تعطیلات نیم‌فصل از بین رفت. شاگردان من لایق بهترین‌ها هستند و خواهید دید که حقشان را در زمین خواهند گرفت.
* استقلال یک باغچه هم ندارد!
تعداد زیادی از افراد با یک دست کت‌وشلوار به باشگاه آمدند و پولدار رفتند، اما استقلال یک باغچه هم به نام خودش ندارد و فقیرتر هم شده. این نتیجه سالها سو مدیریت و بی‌کفایتی و بیسوادی و رانت و فساد و رابطه‌بازی است و روز به روز هم بدتر می‌شود.
* اجازه نمی‌دهم شارلاتان‌ها اطراف استقلال باشند
آسان‌ترین کار برای من این بود که مثل خیلی‌ها یک لیست رویایی تهیه کنم و نام چهار پنج بازیکن ملی‌پوش را در اولویت اول بنویسم و تحویل باشگاه بدهم. بعدا هم بهانه کنم که بازیکنان مورد نیاز من را نگرفتند. من تا زمانی که اینجا هستم اجازه نخواهم داد این شارلاتان‌ها در اطراف استقلال حضور داشته باشند. دست همه این افراد را از اطراف تیم کوتاه کردم و خواهم کرد. هر روز هم بیکار نیستم که حرف بزنم. چون استقلال قربانی حرف‌ها و مصاحبه‌های بیش از حد است.
* هیچ قولی ندادم
هیچ قولی به هیات مدیره ندادم و فقط چند شرط داشتم که یکی از آنها به کمک آقای موسوی انجام شده. واقعا نمی‌دانم اگر ایشان نبود پول بازیکنان چطور پرداخت می‌شد و بسیاری کمک‌های دیگر که از آقای موسوی تشکر می‌کنم. متاسفانه ارزش کار خوب دیگران را هم پایین می‌آورند. مثلا می‌گویند قرض داده. خب می‌رفتید 200 میلیون قرض می‌کردید تا زمین انقلاب زیر این همه برف دفن نشود. در این دوره و زمانه چند نفر پیدا می‌شوند که بدون حضور در هیات مدیره به استقلال پول قرض بدهند؟ کلامی خیلی‌ها آماده‌اند، در عمل چند نفر پای پرداخت هستند؟
منبع: varzesh3.com

لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/115677/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

حادثه تلخی که برای 3 کارگر ایرانی افتاد

لزوم اجرای اقدامات حفاظتی برای حفظ قنوات دربارندگی‌ها

لزوم اجرای اقدامات حفاظتی برای حفظ قنوات در بارندگی‌ها

تشکیل کمیته های تخصصی شورای سلامت کیش / تشکیل اولین کمیته تخصصی دندانپزشکان در راستای اجرای طرح سلامت پایدار هم زمان با روز دندانپزشک

سفر سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به شهرستان ایوان

رشد دونیم برابری خروج اتباع غیر مجاز از استان قم

هوای قم در روز‌های آینده گرمتر می‌شود

ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید و مردم با مراجعه به سامانه سوت زنی

لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم

پنج المان بزرگ در دروازه‌های ورودی شهر قم در حال نصب است

برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم

بیانیه نماینده مردم قم در مجلس در پی عملیات شکوهمند «وعده صادق»

کشف بیش از 4 هزار و 300 کیلوگرم موادمخدر در استان قم در سال گذشته

بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم

بازداشت باند خانوادگی سرقت در زنجان

این استان ها امروز منتظر بارش باران باشند

خبری تازه از عرضه شیرخشک در داروخانه ها

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 28 فروردین 1403

پیش بینی بورل از حمله اسرائیل به ایران

اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم

حمایت فعالان رسانه‌ای استان قم از عملیات وعده صادق

شهرداری موافق تلفیق منوریل و خط 2 مترو قم است

اضافه شدن 6 دستگاه همودیالیز به بیمارستان کامکار قم

تجلیل استاندار یزد از خانواده شهدای ارتش

مدیرکل بنیاد استان آذربایجان شرقی به مشکلات 50 نفر از مراجعا رسیدگی کرد

جشنواره نان و شیرینی کیش به دلیل شرایط نامناسب جوی از 30 فروردین آغاز می شود

4 تن مواد مخدر در استان قم کشف شد

فناوری روز دنیا در خدمت بهداشت کیشوندان/ از جدیدترین دستگاه ماموگرافی کشور در بیمارستان کیش بهره‌برداری شد

توسعه تجهیزات و ارتقای خدمات بیمارستان؛ راهبرد اصلی سازمان‌ منطقه آزاد کیش در حوزه سلامت

دولت سه لایحه جدید به مجلس ارسال کرد

چند راه روستایی قم به محور فرعی ارتقاء می‌یابد

ایمن سازی مسیر رودخانه‌های در پی هشدار بارندگی

حمایت منتخبان مردم قم در مجلس شورای اسلامی از عملیات «وعده صادق»

پنتاگون جزئیات جدیدی درباره حمله ایران فاش کرد

120 ثانیه| مروری بر مهمترین رویداد‌های دوشنبه 27 فروردین قم

امروز وزش باد، خیزش گرد و خاک را در برخی مناطق قم به همراه دارد

حمایت منتخبان مردم شریف قم از عملیات «وعده صادق»

دیدار تشکل‌های شاهد و ایثارگر با معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری

باران رحمت در کیش؛ شب پرتلاش نیروهای شرکت عمران، آب و خدمات برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر جزیره

پیام تسلیت دکتر رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان «دهنوی»

23هزار و 500 سند اراضی کشاورزی در قم صادر شد

انتصاب جدید در سازمان منطقه آزاد کیش

صفحه نخست روزنامه‌های قم سه شنبه 28 فروردین ماه 1403

چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان قم تجلیل شد

سال گذشته 19 هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد

زمینه تکمیل و بهره‌برداری از مونوریل قم فراهم شده است

پلمب 80 گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم

افزایش تعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران با آموزش و پرورش برای توسعه فعالیت های فرهنگی

مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه بر شناساندن سبک و سیره عملی شهدا به جوانان تآکید کرد

صبر و ایثار خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر درس آموز است