مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری: سامانه جامع روابط کار در راستای شفافیت است
وزارت رفاه
بزرگنمايي:
عصر قم - در راستای توسعه دولت الکترونیک 22خدمت غیر حضوری از طریق سامانه جامع روابط کار به کارگران و کارفرمایان ارائه خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در جلسه اجرایی کردن سامانه روابط کار که با حضور نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی برگزار شد، گفت: سامانه وب سایت جامع روابط کار به منظور تسریع و تسهیل و شفافیت در روند ارائه خدمات به کارگران کارفرمایان و دریافت خدمات بدون نیاز به حضور افراد در ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این استان راه اندازی شده است.
سید حفیظ الله فاضلی ادامه داد: سامانه جامع روابط کار دارای 48 زیرسامانه است که در ابتدا 22 زیرسامانه آن که زیر مجموعه های روابط کار هستند به خدمت میپردازند.
وی راه اندازی سامانه جامع روابط کار را اقدامی در راستای توسعه خدمات دولت الکترونیک و تسهیل گری در ارائه خدمات و کارها دانست که در وقت و هزینه کارگر و کارفرما صرفهجویی میکند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری تصریحکرد: کارگران و کارفرمایان برای استفاده از این سامانه باید یکبار به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کرده تا هویت آنان تایید شود و نام کاربری و رمز عبور دریافت کنند.
وی تصریح کرد: ثبت قراردادهای کار و تمامی مراحل دادرسی کار از طرح دادخواست تعیین وقت رسیدگی، ارائه لوایح مربوط و ابلاغ رای از طریق این سامانه انجام خواهد شد.
-
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶:۴۷
-
۲۴ بازديد
-
وزارت رفاه
-
عصر قم
لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/132764/