عصر قم

آخرين مطالب

فوتبال قم بدون متولی ورزشی

فوتبال قم بدون متولی
  بزرگنمايي:

عصر قم - قم – ایرنا – هیات فوتبال استان قم بعد از مجمع فوق‌العاده‌ و برکناری رییس این هیات، اکنون بدون متولی است و فوتبالی‌ها با توجه به بازگشایی اماکن ورزشی و صدور مجوز برگزاری مسابقات در انتظار تصمیم فدراسیون فوتبال هستند.

فوتبال قم که بعد از سقوط صبا دیگر رونقی ندارد و دلش را به برگزاری لیگ‌های داخلی و برخی اعزام‌ها به لیگ‌های رده‌های سنی پایه خوش کرده، حالا با برکناری رییس هیات فوتبال مواجه شده است.
این مجمع فوق‌العاده هیات فوتبال استان قم در حضور سرپرست فدراسیون فوتبال بود که رای به برکناری رییس این هیات داد و حالا تمام فوتبالی‌ها منتظرند یا اداره کل ورزش و جوانان استان قم یک نفر را به‌عنوان سرپرست این هیات معرفی کند یا فدراسیون فوتبال در این خصوص تصمیم بگیرد.
بعد از مجمع فوق‌العاده هیات فوتبال استان قم که رای به برکناری کریم بهرامی از ریاست این هیات داد، راجع به اینکه با توجه به عدم حضور مدیرکل ورزش و جوانان قم و رییس هیات، آیا این مجمع قانونی است و تصمیماتی که در آن گرفته شد اعتبار دارد یا خیر؟ حریف و حدیث بسیار زیاد است.
عده‌ای می‌گویند این مجمع جنبه قانونی نداشت و دلایل خود را برای اثبات این موضوع مطرح می‌کنند و عده‌ای دیگر می‌گویند کاملا قانونی و معتبر است، اما اکنون این فوتبالی‌ها هستند که با توجه به بازگشایی اماکن ورزشی منتظر تعیین تکلیف هیات فوتبال قم هستند.
بهرامی: این برکناری به من ابلاغ نشده است
کریم بهرامی مدعی است که مجمع غیرقانونی بوده و شخصا به کار خود در این هیات ادامه می‌دهد و حتی بعد از پایان ماه مبارک رمضان و عید فطر برنامه ادامه مسابقات و فعالیت‌های این هیات را اعلام خواهد کرد.
وی بابیان اینکه دلایل قانونی برای برکناری مشاهده نکرده، معتقد است که روند قانونی برگزاری مجمع انجام نپذیرفته و همچنین سه نفر از حاضرین در این مجمع، عضو مجمع نبوده‌اند، ضمنا این برکناری به وی ابلاغ نشده است.
منعم: فدراسیون فوتبال به نامه‌های ما پاسخی نداد
رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم نیز با گلایه از نحوه برنامه‌ریزی و برگزاری مجمع فوق‌العاده هیات فوتبال استان قم، دلیل عدم حضور خود در این مجمع را این‌گونه بیان کرد: ما دو بحث روی این موضوع داشتیم، یک موضوع نامه‌هایی بود که در آن درخواست توضیحاتی از فدراسیون داشتیم یکی راجع به نحوه دعوت و دیگری در خصوص اسامی نفراتی که متقاضی برگزاری مجمع فوق‌العاده بودند.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه فدراسیون فوتبال به نامه‌های ما پاسخی نداد، همچنین بحث بعدی ما در خصوص نحوه دعوت اعضا به جلسه بود، در اساسنامه هیات فوتبال که اساسنامه خاصی است در ماده 17 اشاره‌شده که دعوت‌نامه باید دو هفته قبل از برگزاری مجمع با ذکر تاریخ، محل و زمان جلسه ابلاغ شود که متاسفانه این اتفاق نیفتاده است.
نامه فدراسیون به هیات فوتبال قم 14 روز پیش از تشکیل مجمع
خبرنگار ایرنا در پیگیری‌های خود برای بررسی موضوع‌های اشاره‌شده توسط مدیرکل ورزش و جوانان و رییس هیات فوتبال قم، به نامه شماره 9910538 – 14/2/1399 ارسالی فدراسیون فوتبال به هیات فوتبال استان قم به امضاء محمدمهدی نبی دبیر کل این فدراسیون رسید.
با توجه به اینکه مسئول برگزاری مجمع علی احمدی دبیر هیات فوتبال استان قم است، در این نامه خطاب به احمدی آمده است: احتراما بازگشت به نامه جمعی از اعضای مجمع هیات فوتبال استان قم مبنی بر برگزاری مجمع فوق‌العاده به دلیل موضوع‌های مطروحه در نامه مذکور و درخواست استیضاح رییس هیات که به پیشنهاد یک‌سوم اعضاء (طبق بند 12 ماده 24 اساسنامه هیات‌ها) ارائه و به تایید این فدراسیون رسیده است، لذا ترتیبی اتخاذ فرمایید تا با رعایت ماده 17 اساسنامه هیات‌ها، در روز یکشنبه 28/2/1399 ساعت 10 صبح اقدام لازم معمول و از نتیجه، این فدراسیون را مطلع نمایید.
با توجه به اینکه نامه فدراسیون فوتبال به مسئول برگزاری مجمع دو هفته قبل از تشکیل مجمع در این فدراسیون ثبت و به هیات فوتبال قم ارسال‌شده، باید منتظر ماند و دید که مدیرکل ورزش و جوانان و رییس هیات فوتبال قم و حتی علی احمدی دبیر این هیات چه توضیحاتی برای دفاع از موضع خود دارند.
یاسر جان‌جان یکی از اعضای حاضر در مجمع فوق‌العاده هیات فوتبال استان قم است که به‌عنوان نماینده بازیکنان در این مجمع حضور یافته و می‌گوید: ازنظر ما بازیکنان، بزرگ‌ترین مشکل موجود در فوتبال قم نبودن امکانات این رشته و همچنین نبودن زمین مناسب برای فوتبال است.
سعید توسلی که از بازیکنان خوش‌نام فوتبال قم و از پیشکسوتان این رشته ورزشی در تیم‌های باشگاهی مختلف نظیر میلادی قم محسوب می‌شود و در آموزش‌وپرورش شاغل است، در این مجمع به‌عنوان نماینده آموزش‌وپرورش گفت: اگر بهرامی می‌آمد و از خودش دفاع می‌کرد بهتر بود.
سید مهدی غیاثی که در فوتبال و فوتسال چهره باسابقه و شناخته‌شده‌ای است و سال گذشته یکی از اعضای هیات مدیره تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور بود، در حاشیه مجمع گفت: حتما باید رییس هیات فوتبال قم در مجمع حضور پیدا می‌کرد، حتما نماینده اداره کل هم باید حضور پیدا می‌کرد و این عدم حضور به‌طور حتم در ادامه مسیر تبعات خوبی ندارد.
بهاروند:‌ افرادی که قانون را قبول ندارند چرا اصلاً به فوتبال آمدند؟
مجمع فوق‌العاده هیات فوتبال استان قم در حالی رای به برکناری رییس این هیات داد که حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: استیضاح رییس هیات فوتبال به درخواست تعدادی از اعضای مجمع صورت گرفته و وظیفه فدراسیون است که به درخواست مجامع توجه کند.
وی در ادامه تصریح کرد: دوستان ما در اینجا از هیات فوتبال حضور ندارند تا از خودشان دفاع کنند، آن‌ها اگر رزومه خوبی داشتند می‌آمدند اینجا و از عملکرد خود دفاع می‌کردند، به‌طور حتم عدم حضور آن‌ها تبعاتی را در پی خواهد داشت و این در اساسنامه فدراسیون پیش‌بینی‌شده است.
سرپرست فدراسیون فوتبال عدم حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در این مجمع را بی‌احترامی به اعضای مجمع توصیف کرد و گفت: هیات فوتبال زیرمجموعه فدراسیون فوتبال است و باید در این مجمع حضور پیدا می‌کرد و در این رابطه فدراسیون تصمیم‌گیری‌ خواهد کرد.
وی تصریح کرد: افرادی که قانون را قبول ندارند چرا اصلاً به فوتبال آمدند؟ مگر همین مجمع ایشان را به‌عنوان رییس هیات فوتبال قم انتخاب نکرد؟، همین مجمع هم می‌تواند ایشان را استیضاح و از کار برکنار کند.
بهاروند عنوان کرد: در کار اجرایی همه ایراد دارند و اگر کسی بگوید و ادعا کند که ایرادی ندارد، دروغی بیش نیست، رییس هیات فوتبال در این مجمع می‌توانست حضور یافته و به سوال اعضا پاسخ دهد و آن‌ها را توجیه کند.
سرپرست فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در فوتبال این مجموعه است که حرف اول و آخر را می‌زند، ممکن است روزی یک نفر با 30 رای بیاید و روزی با 30 رای برود. ر.ج/
برچسب‌ها
قم فدراسیون فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان حیدر بهاروند

لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/142366/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تقدیر از 30 سال خدمت خالصانه جمعی از خادمان حرم قم

راهپیمایی نمازگزاران جمعه قم در حمایت از عملیات وعده صادق

(تصاویر) راهپیمایی نمازگزاران قم برای تشکر از حمله سپاه به رژیم صهیونیستی

صحبت های شنیدنی دکتر انوشه

حمایت نمازگزاران جمعه قم از عملیات «وعده صادق»

تقدیر مجمع کلانشهر‌های ایران از خدمات 20 ساله شهردار قم

سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی؛ 2 نفر فوت شدند

تصاویر هوایی از وضعیت «زرآباد» در استان سیستان و بلوچستان بعد از بارندگی

قدردانی مردم انقلابی قم ازپاسخ محکم نیروهای مسلح به اسراییل غاصب

قدردانی مردم انقلابی قم از پاسخ محکم نیروهای مسلح به اسراییل غاصب

پدر گلاب ایران درگذشت

«نشان سبز» درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد

آیت‌الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین شده است

شعرخوانی زیبا از هوشنگ ابتهاج

واحد‌های تولیدی قم به نیروی کار نیاز دارند

ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس

هزینه مومیایی جسد در سال 1403 اعلام شد

خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد

ماجرای برادر کشی با شلیک گلوله

سازمان هواپیمایی کشوری: پروازهای فرودگاه‌های کشور در حالت عادی هستند

بارش باران در مناطق جنوبی کشور رکورد زد

توقیف خودرو با بیش از 50 میلیون تومان خلافی

مرگ غم‌انگیز تازه عروس در شب عروسی

عجیب‌ ترین قتل امسال توسط یک مادر و دختر رقم خورد!

واکنش فرمانده کل ارتش به انفجار در اصفهان

وضعیت تاسیسات هسته‌ ای اصفهان بعد از حادثه امروز

«سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد

دامغان لرزید

جزئیاتی از زلزله بامداد امروز در خراسان رضوی

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور

مرگ غم‌انگیز تازه عروس و داماد در شب عروسی

حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» صادر شد

«رئالیست‌ها» وارد بازار نشر شدند

سامانه بارشی جدید در راه ایران؛ دوسوم کشور شاهد باران خواهد بود

وضعیت آب‌وهوا طی روزهای آینده؛ استان‌هایی که منتظر بارش هستند

بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد؛ آیا بارندگی‌ها، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟

تکریم خانواده شهدا و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امر بزرگی است که باید از دل جریان‌های مردمی بجوشد

مخالفت آمریکا با عضویت فلسطین در سازمان ملل

ورود «مهمان سرزده» به کتابفروشی‌ها/یک‌قصه تصویری برای کودکان

اختصاص بیش از 2 هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم

ماجرای رد و بدل رمز ارز برای تقلب در کنکور!

خبری تازه درباره پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد

واکنش سپاه به آسیب نیروگاه اتمی اسرائیل

جزئیاتیی از زلزله بامداد امروز در خراسان رضوی

جزئیات جدید از شنیده شدن صدای 3 انفجار در مرکز ایران

منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد

داستانک/ شنوایی کم

انجام بزرگترین تونل نوری در بلوار پیامبر اعظم(ص)/جانمایی بیش از 200 المان شهری در قم

تقویم و اوقات شرعی جمعه 31 فروردین ماه 1403 به افق قم

برگزاری همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب در قم