عصر قم

آخرين مطالب

سعیدی: رمز پیروزی نظام اسلامی محبت به اهل‌بیت است سیاسی

سعیدی: رمز پیروزی نظام اسلامی محبت به اهل‌بیت است
  بزرگنمايي:

عصر قم - قم - تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: نظام اسلامی به‌رغم همه تلاش‌های دشمنان، به‌واسطه محبت و وابستگی به اهل‌بیت (ع) همچنان زنده و پیروز است.

به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار نصرت‌الله لطفی قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، چهلمین سالگرد این شورا را تبریک گفت و اظهار داشت: فردی که به شرایط زمان خودآگاه باشد دچار لغزش‌ نخواهد شد، آگاهی تنها سدی است که می‌تواند مقابل لغزش‌های موجود تاثیرگذار باشد.
وی اضافه کرد: به‌طورکلی برای انجام دادن هر ماموریتی انسان لازم است اطلاعات، دانستنی‌ها و آگاهی‌هایی داشته باشد که از مهم‌ترین این‌ها زمان‌شناس بودن است.
سعیدی با تاکید بر اینکه برخی وقت‌ها نداشتن آگاهی منجر به انحراف می‌شود، گفت: از نگاه امام علی(ع) زمان‌شناس بودن یکی از محورهای مهمی است که باید موردتوجه قرار گیرد.
وی افزود: سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، نظارت و راهبری ازجمله محورهای اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که این شاخصه‌ها مشخص می‌کند که این شورا درواقع موظف است که ایام‌الله را در یادها زنده نگه‌دارد هم ایامی که در تقویم اسلامی ثبت و هم ایامی که در تقویم ملی ثبت‌شده یا اتفاق‌هایی که رخ می‌دهد و در تقویم هم‌جایی ندارد.
امام‌جمعه قم یادآور شد: این شورا از همان ابتدا به ترویج مکتب اهل‌بیت(ع)، حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی، حفظ شور انقلابی و نقش مستمر مردم درصحنه توجهی ویژه داشته است به همین علت منحصر به مناسبت‌های تقویمی نیست.
سعیدی با تاکید بر اینکه شورونشاط دینی و انقلابی مردم باید با بصیرت و آگاهی حفظ شود، عنوان کرد: اوج این بصیرت، آگاهی و هماهنگی در حوزه تبلیغات را در 9 دی سال 88 مشاهده کردیم که یکی از قله‌های پرافتخار مردم در مقابل توطئه دشمن است، از توطئه‌هایی که انجام شد ایجاد تنش در درون و حمایت از بیرون بود که با وحدت و حمایت مردم این توطئه‌ها به نتیجه نرسید و امروز نیز اصحاب آن توطئه جزو منزوی‌های منفور جامعه هستند.
وی ادامه داد: اگر این افراد فتنه‌گر کشورهای دیگری بودند با آن‌ها برخوردهای دیگری می‌شد اما در ایران اسلامی، شاهد برخورد کریمانه رهبری با این افراد هستیم که این نوع برخورد برگرفته از تعالیم دینی است.
وی تصریح کرد: خط نفاق و وابسته به غیر، دل‌بسته به آمریکا و منتظر اشاره اروپا و علاقه‌مند به مذاکره با آن‌ها در میان مردم هیچ جایگاهی ندارد.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای شکل‌گیری جمهوری اسلامی ایران با مواضع روشن و واضحی که حضرت امام و ملت عزیز داشتند حمله‌ها به‌نظام و مردم ایران به اشکال مختلف دنبال شد به همین علت باید در همه عرصه‌ها دشمن، جبهه و سنگرها را شناخت و مقابل حمله‌ها قرارگاه تشکیل داد؛ در عرصه فرهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک قرارگاه مقابل جنگ تبلیغاتی دشمن است.
سعیدی اضافه کرد: امروز دشمن با تعجب بسیاری روبه‌رو است که چگونه نظام اسلامی بااین‌همه تهاجم همچنان زنده است درحالی‌که دشمن موضوع ولایت و عشق و محبت مردم به اهل‌بیت را نمی‌فهمد و نمی‌تواند بفهمد رمز پیروزی ما محبت و وابستگی به اهل‌بیت و در ذیل آن ولایت‌فقیه است، امروز شرط مهم برای منتظران امام زمان(عج) اطاعت از ولایت‌فقیه است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فراجناحی عمل می‌کند
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور نیز در این دیدار از عضویت 25 وزارتخانه و نهاد انقلابی در این شورا یاد کرد و گفت: این شورا با نگاه به اهداف عالی نظام اسلامی و همچنین با حمایت‌های مردم، عملکرد خود را به‌صورت فراسازمانی و فراجناحی دنبال می‌کند.
نصرت‌الله لطفی بابیان اینکه 12 مردادماه سالروز تشکیل نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، اظهار کرد: این نهاد ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد، به‌عنوان نمونه این نهاد فراسازمانی و فراجناحی عمل می‌کند.
وی اضافه کرد: ده‌ها وزارتخانه، شورا و قانون‌گذار در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عضو هستند که شورا برای همه اعضا وظایفی را تعیین کرده است.
وی تصریح کرد: نوع مأموریت این شورا تبلیغی است تا بتوانیم بر اساس فرمان امام هماهنگی موردنیاز را در حوزه تبلیغات رقم بزنیم چراکه سلاح تبلیغات کاربردی‌تر از هر سلاح دیگری در جنگ است.
وی با تاکید بر اینکه حوادث غیرمترقبه جهان اسلام در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی موردتوجه قرار می‌گیرد، عنوان کرد: این شورا برای شهادت سردار سلیمانی نیز یک حرکت منسجم و قابل‌توجهی را در سطح ملی رقم زد و همچنین در مناسبت‌های مختلف ازجمله دهه کرامت، دهه فجر و غیره برنامه‌های ملی و استانی را با مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای مختلف دنبال می‌کند.
لطفی خاطرنشان کرد: نیمه شعبان یکی دیگری از مناسبت‌هایی بوده است که امسال با توجه به شرایط ویژه کرونا توانستیم از ظرفیت رسانه و فضای مجازی استفاده کرده و مردم را به بالای پشت‌بام‌ها بکشانیم بانگ لبیک یا مهدی(عج) را در سراسر ایران طنین‌انداز و آسمان شهرهای مختلف کشور را نورافشانی کنیم.
وی بابیان اینکه در برخی از مناسبت‌ها ازجمله نیمه شعبان برنامه‌های خود را در دیگر کشورهای اسلامی نیز دنبال کرده‌ایم، تصریح کرد: با همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پرچم مزین به نام امام حسن مجتبی(ع) در بقاع متبرکه سراسر کشور و آستان‌های مقدس برافراشته شد.
لطفی ضمن تقدیر از مشارکت مسئولان و خادمان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در راستای اجرای برنامه‌های مختلف مذهبی و انقلابی ابراز امیدواری کرد: در ادامه مسیر خود بتوانیم حرکت‌های قابل‌توجهی را در سطح ملی با مشارکت آستان‌های مقدس و بقاع متبرک رقم بزنیم.
برچسب‌ها
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حرم حضرت معصومه (س) قم سید محمد سعیدی

لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/168899/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

طلبِ عشق زهر بی سروپایی نکُنیم….!

بزرگداشت شاعری که پیشانی زبان پارسی است/ گوته تا شجریان از «سعدی» اعتبار گرفتند

◄ افزایش 20 درصدی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای استان قم

روزانه 700 تن پسماند شهری در قم تولید می‌شود

ضرورت حل مشکل کمبود سرانه کتابخانه های عمومی قم

رشد 70 درصدی ساخت کلاس درس در قم

امدادگران آمریکایی در حال آزمایش لباس های جت گرانشی

گروگان‌گیری دختر 16 ساله در تهران

مشاهده 4 قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه

ارسال مواد غذایی به سیل‌زدگان سیستان‌وبلوچستان توسط نیروی هوایی ارتش

هشدار وزارت بهداشت به مادران باردار درباره زایمان تقویمی

تصاویری از خسارت سیل امارات

نشست هم اندیشی با تشکل‌های ایثارگر استان کرمانشاه

ماجرای گروگان گیری دختر 16 ساله در تهران

زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان 1403 اعلام شد

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1 اردیبهشت 1403

یک اردیبهشت سالروز درگذشت شاعر و نویسنده ممتازِ معاصر، ملک‌الشعرا بهار

تجهیز40 هزار هکتار اراضی خراسان جنوبی به سامانه‌ نوین آبیاری

ثبت تصویر پلنگ ایرانی در رودبار

اظهارات خانواده شهیدی که در اولین ماموریتش به شهادت رسید

آغاز ثبت‌نام پشت کنکوری‌ها جهت ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره

پورعباس: سازمان ملی سنجش در مرحله ابلاغ توسط شورای انقلاب فرهنگی قرار دارد

سعدی‌خوانی مرحوم آیت‌الله مجتهدی تهرانی

مرگ تلخ و دردناک دو مرد ایرانی داخل چادر مسافرتی

سقوط مرگبار جرثقیل در بندر امام خمینی

اطلاعیه فراجا درباره برخی برخورد‌های اخیر گشت ارشاد

کناره‌گیری نویسندگان از «انجمن قلم آمریکا» در حمایت از غزه

مصرف کود‌های یارانه‌ای در قم افزایش می‌یابد

آزار و قتل زن جوان توسط مرد همسایه؛ متهم: جسد مقتول را به آتش کشیدم

آمار نهایی داوطلبان نوبت دوم کنکور اعلام شد

تورم نقطه‌به‌نقطه در قم 10 درصد کاهش یافت

جامعه ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظاری جز تکریم ندارند

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

چهار سؤالی که ارسطو به آنها پاسخ می‌دهد

راهپیمایی مردم قم در حمایت از عملیات وعدهٔ صادق

لحظه انفجار مهیب بر اثر نشت گاز

جزئیاتی تازه درباره حذف اسم پدر و مادر از کارت ملی

دستگیری روانشناس روانی که با اسلحه و بی‌سیم از زنان اخاذی می‌کرد!

قم از امروز بارانی می‌شود

جامعه ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظاری جز تکریم ندارد

بیش از 9 هزار خانه روستایی در استان قم مقاوم سازی شدند

اجرای 90 پروژه عمرانی در منطقه دو شهرداری قم

اجرای 90 پروژه عمرانی در منطقه 2 شهرداری قم

افزایش 2 میلیون تومانی حقوق سرایداران مدارس

تصاویری عجیب از خسارت سیل امارات

دستگیری یکی از سرکردگان تبلیغ و فروش کوکائین در فضای مجازی

دیدار دکتر رئیسی با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان

جایگاه و شان ایثارگران معزز در این نظام بسیار بالا و ویژه است

پاسخگویی سلمانی به جامعه ایثارگری در میز خدمت نماز جمعه تبریز

با تمام توان پیگیر حل مشکلات جامعه ایثارگری استان هستیم