عصر قم

آخرين مطالب

لیست سیاه زیدان؛ این 8 بازیکن را نمی‌خواهم ورزشی

لیست سیاه زیدان؛ این 8 بازیکن را نمی‌خواهم
  بزرگنمايي:

عصر قم - ورزش 3 / هشت بازیکن از سوی زین الدین زیدان مازاد اعلام شدند و رئال همین تابستان به دنبال انتقال شان به باشگاهی دیگر خواهد بود.
به نقل از آاس، رئال مادرید فصل 20-2019 را با دو جام به اتمام رساند. فتح سوپرکاپ و لالیگا باعث شد تا طولانی ترین فصل تاریخ به خوبی برای رئال به اتمام برسد با این حال حذف در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به دست منچسترسیتی اتفاقی منفی در انتهای فصل بود.
جمعه گذشته رئال در زمین سیتی 1-2 باخت و حذف شد و یک روز بعد در کمپ والدبباس بازیکنان برای آخرین بار قبل از رفتن به تعطیلات گردهم آمدند. خوزه آنخل سانچس مدیر اجرایی رئال و دست راست فلورنتینو پرز(رئیس) در کمپ با بازیکنان جلسه ای داشت و دقایقی برای آنها صحبت کرد و اطلاع داد که به دلیل شرایط بد اقتصادی ناشی از کرونا، هیچ بازیکن جدیدی جذب نخواهد شد.
در واقع چهره های جدید رئال در فصل 21-2020، بازیکنانی چون مارتین اودگارد و دنی سبایوس خواهند بود که فصل گذشته قرضی در سوسیداد و آرسنال بازی می کردند.
در روزها و هفته های پیش رو، هدف اصلی سران رئال فروش بازیکنانی است که در ایده های زین الدین زیدان جایی ندارند. بازیکنانی که فصل گذشته در تیم اول بودند و نیز بازیکنانی که قرضی برای تیم های دیگر بازی می کردند.
خامس رودریگز
خامس در هفته های پایانی لالیگا جایی در برنامه های زیدان نداشت چرا که خودش چنین درخواستی کرده بود. خامس که سال بعد قراردادش به اتمام می رسد، حاضر نشد با رئال برای بازی با اتلتیک بیلبائو راهی باسک شود و در مادرید ماند.
او دیگر در فهرست رئال قرار نگرفت و از اولویت های باشگاه رئال، پیدا کردن مقصدی دیگر برای این بازیکن کلمبیایی است. از قرارداد خامس تنها یک سال باقیمانده و طبعا رقم انتقال او پایین تر از ارزش های واقعی اش خواهد بود. حفظ خامس برای یک فصل دیگر در حالی که زیدان دیگر او را نمی خواهد، قطعا اشتباه بزرگی است. او تابستان بعد بازیکن آزاد خواهد بود ولی رئال قصد دارد از فروش او در تابستان امسال درآمدزایی کند.
گرت بیل
ارتباط بین گرت بیل و زیدان به طور کامل قطع شده است. بیل وقتی حاضر نشد همراه رئال برای بازی با سیتی راهی منچستر شود، از برنامه های زیدان خارج شد و سرمربی فرانسوی برای فصل بعد روی او حساب نمی کند.
مشکل بزرگ به دستمزد 17 میلیون یورویی او بر می گردد. بیل در صورتی که پیشنهادی خوب برایش نرسد، مشکلی برای ادامه کار در رئال حتی در صورت سکونشینی نخواهد داشت و این را اخیرا ایجنت او نیز تایید کرد. بیل تا 2022 قرارداد دارد و با احتساب مالیات، حفظ او 60 میلیون یورو برای رئال هزینه خواهد داشت. این مبلغ هزینه برای بازیکنی که از ایده های زیدان خارج شده، قطعا به صرفه نخواهد بود.
رئال همچون خامس قصد هدیه دادن بیل به باشگاهی دیگر را ندارد ولی در شرایط کنونی مشکل بتوان باشگاهی پیدا کرد که بتواند 17 میلیون یورو سالانه به ستاره ولزی دستمزد بدهد. اولویت در فروش بیل است و اگر او با باشگاهی به توافق مالی برسد، رئال برای رقم نهایی انتقال، سختگیری نخواهد کرد.
ماریانو دیاز
مورد ماریانو نیز در نوع خود جالب است. او دو سال پیش از لیون به رئال بازگشت و پیراهن شماره 7 رونالدو را به او دادند. ماریانو نتوانست خوش بدرخشد و فصل 20-2019 را نیز همواره روی نیمکت بود و بسیار کم به او فرصت بازی رسید ولی این مهاجم دومنیکن-اسپانیایی حاضر به ترک رئال حتی در چنین شریطی نیست. ماریانو سالانه 4.5 میلیون یورو دستمزد می گیرد و هیچ باشگاه دیگری حاضر به پرداخت چنین مبلغی به او نیست و ماریانو هم به جایی نخواهد رفت که مبلغی کمتر دریافت کند. او به باشگاهی می رود که توقعات ورزشی و شخصی او را برآورده کند.
لوکاس واسکز
او یکی از بازیکنانی است که در رئال چندان نگرانش نیستند. قرارداد لوکاس تا یک سال دیگر معتبر است و بسیار هم مورد توجه زیدان قرار دارد. سران رئال اما به دنبال تیمی دیگر برای او هستند تا بتوانند از فروش او مبلغی در حدود 25 میلیون یورو به دست بیاوردند. در پست او وینیسیوس و رودریگو گوئس حضور دارند و لوکاس مشکل بتواند فصل بعد جایی در ترکیب ثابت رئال داشته باشد؛ با این حال اگر پیشنهاد مناسبی برای او پیدا نرسد، رئال مشکلی در راه ماندن لوکاس ایجاد نخواهد کرد. او بازیکنی پذیرفته شده و مقبول در رختکن رئال است و کاملا بی دردسر برای باشگاه.
بورخا مایورال
رئال تحت هر شرایطی تمایل به روش بورخا مایورال دارد. محصول آکادمی باشگاه که دو سال گذشته قرضی برای لوانته بازی کرده، از لاتزیو و والنسیا پیشنهاد دارد و باشگاه مادریدی برای انتقال او 15 میلیون یورو تعیین کرده است. تمایل بورخا پذیرش پیشنهاد لاتزیو است که فصل بعد در لیگ قهرمانان خواهد بود.
رگیلون
مدافع چپ جوان محصول آکادمی رئال، تابستان گذشته و پس از اینکه فرلاند مندی به رئال پیوست، به صورت قرضی راهی سویا شد. زیدان معتقد است که جناح چپ تیمش با حضور مارسلو و مندی نیاز به تقویت ندارد و با توجه به درخشش رگیلون در سویا و رشد ارزش او در بازار، رئال تمایل به فروش او با رقم 25 میلیون یورو دارد. پی اس جی و اورتون به نظر جدی ترین باشگاه های خواهان رگیلون هستند. رئال قصد دارد در صورت انتقال این بازیکن، 50 درصد حق مالکیت او را در اختیار قرار داشته باشد.
اسکار رودریگز
مهاجم محصول آکادمی رئال فصل گذشته برای لگانس خوش درخشید و 9 گل به ثمر رساند اما در رئال جایی برای او نیست. قرار بود اسکار راهی ویارئال شود ولی در نهایت تاکه فوسا کوبو بود که از رئال قرضی راهی ویارئال شد و برای اسکار حالا باید به دنیال مقصدی دیگر بود. رئال قیمت او را 10 میلیون یورو تعیین کرده و 50 درصد حق مالکیت او را نیز در اختیار خواهد داشت.
خسوس وایه خو
مدافع سابق تیم ملی جوانان اسپانیا و کاپیتان این تیم، سال 2016 از ساراگوسا به رئال پیوست و به اینتراخت فرانکفورت قرض داده شد. او سپس به رئال بازگشت ولی نتوانست پاسخ انتظارات را بدهد. وایه خو فصل گذشته قرضی برای وولوز و گرانادا بازی کرد و با گرانادا سهمیه لیگ اروپا را کسب کرد. همین باشگاه به علاوه یکی دو تیم از بوندسلیگا قصد جذب دائمی او را دارند و رئال برای فروش او 8 میلیون یورو به علاوه 50 درصد حق مالکیت را طلب کرده است.

لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/172998/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد

وضعیت شهر حاجی آباد زیرکوه در پی شکسته شدن 2 سد خاکی

جزئیات آزمون سراسری از زبان وزیر علوم

ترافیک پرحجم و روان در کندوان و هراز

13 خیابان بن‌بست قم بازگشایی شد

بنیاد باید به نهاد راهبردی و مطالبه‌گر تبدیل شود

حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در برنامه زنده صبح عالی

صحبت های دادستان کل کشور درباره اجرای طرح نور

تو که با عاشقان درد آشنایی

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری مشخص شد

تکریم و سپاسگزاری استاندار و مدیرکل بنیاد مازندران از والدین معزز شهیدان والامقام سروی

چیزهایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند

دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند

71 هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است

آیت‌الله رئیسی دقایقی قبل به تهران بازگشت

خدایا زندگی رو زیر و رو کن

تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها

کنکور 1403 با آزمون «علوم ریاضی» و «انسانی» آغاز شد

اینترنت برای کنکور امسال قطع می‌شود؟

نقش شبکه‌های اجتماعی در ترغیب نوجوانان به مصرف دخانیات

ربودن کودک 4 ساله از مقابل چشمان مادرش

حادثه تلخی که برای یک اتوبوس در اصفهان رخ داد

تلویزیون آمریکا: هیچ کس به اندازه آیت الله خامنه‌ای از شعارتان خوشحال نمی‌شود!

اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف برگزار می شود

همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد

اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می شود

رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به 150 نفر تذکر داده شد

تقویم و اوقات شرعی پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 به افق قم

ترفند متفاوت آدم ربایان به دام انداختن مردم

آیت‌الله رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند

ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم

واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا

اجلاسیه سراسری روسای شورا‌های اسلامی کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود

همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود

ماجرای تعطیلی شنبه یا پنجشنبه جنجالی شد

پیش بینی وضعیت بارندگی برای آخر هفته

دکلمه زیبای خسرو شکیبایی

13 خیابان در سطح شهر قم بازگشایی شد

استاد حوزه علمیه قم : اگر برای آبادانی دین کاری نمی کنیم، دین را خراب تر نکنیم

بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور

همایش ملی پیاده روی بانوان در 21 اردیبهشت ماه قم برگزار می شود

مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد

عوامل موثر در زایمان زودرس

آیت‌الله رئیسی: صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند

رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند

آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند

نزدیک بشیم به هم یا نزدیک نشیم؟

هرروز یک سری مشکل هست!

حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا

میز تحریریه| توضیحات معاون شهرداری قم درباره ترافیک تقاطع میدان سپاه