عصر قم

آخرين مطالب

علیرضا دبیر از من‌ هم دیوانه‌تر و عاشق‌تر است ورزشی

علیرضا دبیر از من‌ هم دیوانه‌تر و عاشق‌تر است
  بزرگنمايي:

عصر قم - خبر ورزشی / جمشید خیرآبادی رییس هیئت ‌کشتی استان کردستان می‌گوید: سفرهای استانی علیرضا دبیر به‌ اندازه تاریخ کشتی به استان‌ها خدمات می‌رساند و ناراحتم چرا اولین استانی نبودیم که دبیر به آنجا سفر کرده است.
جمشید خیرآبادی رییس هیئت‌کشتی استان کردستان، بعد از سفر استانی علیرضا دبیر رییس فدراسیون‌کشتی به کردستان، پیرامون فواید و منافع این سفر، حضور و دیدارهای انجام گرفته، توافقات و مصوبات جلسات با مسئولان استانی، ضمن بیان این مطلب گفت: رئیس فدراسیون 2 روز مهمان ما بود و 16 جلسه کاری برگزار کرد که بی‌سابقه بود. ارزش سالن‌هایی که در اختیار ما قرار گرفت و کمک‌هایی که قرار است به‌ما بشود چندین میلیارد برای کشتی‌استان آورده دارد. قرار شد یک سالن‌ورزشی از سوی اداره ورزش و جوانان استان و یک‌سالن دیگر از سوی ورزش و جوانان شهرستان قروه دراختیار هیأت‌کشتی قرار بگیرد که فقط همین دوسالن چندین میلیارد ارزش دارد. همچنین قرار شد 12 تخته تشک ازطرف فدراسیون و 12 تخته تشک ازطرف اداره‌کل ورزش و جوانان دراختیار هیأت‌کشتی برای تجهیز سالن‌ها قرار بگیرد. 
خیرآبادی ادامه داد: درجلسات به‌تصویب رسید کردستان هرساله میزبان 2 مسابقه بزرگ، شامل یک‌رقابت بین‌المللی و یک‌رقابت کشوری باشد، زیرا سالن 6 هزار نفری سنندج می‌تواند به‌خوبی میزبان این رقابت‌ها باشد. این مصوبات در جلسه با مدیرعاملان بانک‌های استان و همچنین استانداری به سرانجام رسید و اگر رئیس‌هیأت، مدیرکل، استاندار و یا رئیس‌فدراسیون نیز عوض شدند بازهم برگزاری این‌مسابقات به‌قوت خودش باقی خواهد ماند و اثرات و نتایج آن درآینده به‌چشم خواهد آمد.
رییس هیئت‌کشتی استان‌کردستان تصریح کرد: سپاه استان نیز حمایت خوبی از ما بعمل آورد و مقرر شد 3 سالن در سنندج و 2 سالن در شهرستان قروه برای برگزاری تمرینات کشتی‌گیران دراختیار هیأت قرار بگیرد. قول بزرگی از رئیس برنامه‌ریزی و بودجه و معاون استاندار کردستان نیز گرفتیم تا یک‌سالن بسیار بزرگ درکنار خانه‌کشتی استان، جهت کسب درآمد و انجام تمرینات بدنسازی ساخته شود که استارت‌اولیه آن خورده است. باتوجه به تفاهم‌نامه بین فدراسیون و وزارت‌آموزش‌وپرورش، جلسه با مدیرکل‌آموزش‌وپرورش نیز بسیار پربار بود و مقرر شد تعدادی از معلمان آموزش‌وپروش به‌جای حضور درمدرسه در سالن‌های کشتی کار کنند. درجلسه با شورای‌شهر و شهرداری هم مقرر شد در یک محله سنندج که حدود 80 هزار نفر جمعیت دارد، یک مجموعه‌ورزشی بسیار خوب بسازند، ضمن اینکه یک سالن آماده را نیز هفته آینده تحویل هیأت‌کشتی خواهند داد. دیدار با نماینده ولی‌فقیه که خودشان یک‌فرد ورزشکار و کشتی دوست است نیز بسیار مفید و سازنده بود. قطعا حمایت‌های معنوی ایشان برای پیشبرد و نهایی کردن این مصوبات بسیار ارزشمند خواهد بود.
سرمربی سابق تیم‌ملی‌امید کشتی‌فرنگی همچنین گفت: هر جلسه‌ای که برگزار شد اثرات مثبت و برای کشتی کردستان یک‌دنیا ارزش داشت و قطعا اثرات آن‌را خواهیم دید. اما به‌خاطر این‌که کشتی ورزش دیربازده است و نیاز به برنامه‌ریزی بلند مدت دارد، باید برای دیدن این اثرات، چند سال صبر کرد. کارهای فوق العاده بزرگی انجام شد و من در تاریخ زندگی خودم چنین کارهایی را ندیدم، تمام این صحبت‌هایی که می‌کنم واقعیت دارد و قطعا در هفته‌های آینده گزارش کار و مراحل طی شده را به اطلاع رئیس‌فدراسیون و مجمع می‌رسانم تا بدانند چه کارهایی انجام شده است.
سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری آذربایجان در المپیک و قهرمانی جهان همچنین گفت: وجود دبیر، یک نعمت بسیار بزرگ برای کشتی است و باید همه اهالی کشتی با تمام وجود با او همکاری کنند. باچشمان خودم دیدم اکثر بزرگان کشتی‌کردستان عملکردش را ستودند و گفتند چنین مدیری که این همه توانایی دارد را باید روی چشم گذاشت. رئیس‌فدراسیون درسالن‌ورزشی قروه حضور یافت و دیداری صمیمی با کشتی‌گیران خردسال و نونهال داشت که این نیز یک انگیزه مضاعف برای کار، به آن‌ها و ما می‌دهد. از علیرضا دبیر قول گرفتیم برای پیگیری مسائل بازهم به کردستان بیاید و اگر هم وقت باشد در سالن‌ها حضور یابد و ساعاتی را با کشتی‌گیران به تمرین بپردازد. هر سفری که برای کشتی استان و نوجوانان و جوانان استانم پربار باشد، قدم آن شخص را که خدمات داشته باشد روی چشمانم می‌گذارم و در مورد سفر رئیس‌فدراسیون نیز بدون هیچ بزرگ‌نمایی و از ته‌دل می‌گویم، تا به‌حال درطول عمرم چنین چیزی را از هیچ‌کسی ندیدم.
جمشید خیرآبادی رییس هیئت‌کشتی استان‌کردستان درپایان گفت: ای‌کاش همچنین مسئولانی درایران زیاد باشند و واقعا بتوانند راه‌کار و راه‌حل بدهند. ما بزرگان زیادی درکشتی داشتیم که اگر بخواهیم شبانه‌روزی از آنان بگوییم کم است، اما کسی که باتمام وجود لمس کردم، دیدم و همراهش بودم، ایشان بود. تا به‌حال فکر می‌کردم، به‌نظرم خودم عاشق‌تر ازمن نسبت به‌کشتی کسی پیدا نمی‌شود اما حالا فهمیدم که عاشق‌تر و دیوانه‌تر از من‌هم نسبت به‌کشتی هست. خدا به او بیشتر توان و عزت بدهد تا بتواند به جامعه ورزش کمک کند. علیرضا دبیر دراین جلسات برای ورزش‌های دیگر نیز صحبت می‌کرد که واقعا راهکارهایش مفید و سازنده بود.

لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/245360/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تقویم و اوقات شرعی جمعه 31 فروردین ماه 1403 به افق قم

برگزاری همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب در قم

بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم

قم در جایگاه نوزدهم رشد تورم در کشور قرار گرفت

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

آیفون‌های سرقت شده سر از چین درآوردند!

همدلی های دلنشین دکتر شکوری

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم

معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم

خسارت زلزله 5.6 ریشتری در شمال ترکیه

توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به 5 استان درگیر سیل در کشور

سقوط کامیون نفت‌کش در آب‌نمای کنخ مسیر بندر خمیر

وزیر ارتباطات: تا پایان سال 50 درصد به سرعت اینترنت افزوده می شود

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: رتبه‌بندی 100 هزار معلم اصلاح شد

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

قم در جایگاه نوزدهم رشد تورم در کشور

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

این شعر زیبا از دختر شیرین زبان را از دست ندهید

بررسی ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه 1403

معاون مدیریت پسماند: عرضه کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ممنوع می شود

ایرانی‌ترین غیرایرانی

پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران

آغاز همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» در قم

رئیس سازمان سنجش: رئیس جدید سازمان سنجش به زودی معرفی می‌شود

تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی

برپایی نمایشگاه در خیال در قم

تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم

افزایش 20 درصدی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای استان قم

رئیس پلیس فتا: فروشندگان سوال‌های جعلی آزمون سراسری بازداشت شده‌اند

دل دوستان شکستی، بر دشمنان نشستی

سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد

الکترونیکی شدن ارجاع پرونده‌های قضایی به کارشناس

وزیر بهداشت: پویش ملی غربالگری سرطان در ایران اجرا می شود

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد

استاندار قم: ‌درآمدی عمده‌ای جز محل دریافت مالیات نداریم

رئیس سازمان هواشناسی: بارش‌های مناطق جنوب در نیم قرن اخیر بی سابقه بود

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

هیچ مانعی برای برنامه های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود ندارد

با ما منشین اگر نه بدنام شوی

25 درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه

درخواست رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره قبرستان بقیع

کنکور زیر ذره‌بین پلیس فتا از ثبت‌نام تا آزمون

آتش سوزی در شرق تهران با 6 کشته

اتمام زمان ثبت‌نام برای بیمه بازنشستگی مادران غیرشاغل

قتل مرد جوان با 37 ضربه چاقو به‌خاطر یک میلیارد در قلهک

پیش‌بینی بارش پراکنده در قم

موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است/بکارگیری ظرفیت های مردمی از برنامه های جدی بنیاد است

آسمان مال من است

راهپیمایی مردم قم در حمایت از عملیات «وعده‌ صادق»

انفجار کپسول گاز در شرق تهران با 6 کشته