عصر قم

آخرين مطالب

ارائه خدمات بیمه تکمیلی به کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه منطقه آزاد کیش

ارائه خدمات بیمه تکمیلی به کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه
  بزرگنمايي:

عصر قم - نیروهای قراردادی حجمی شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش، و نیروهای سپاه و عملیات فرودگاه کیش از بیمه تکمیلی درمان گروهی، بیمه عمر و حادثه برخوردار شدند.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، ناصر آخوندی معاون توسعه مدیریت این سازمان از یکسان سازی خدمات بیمه تکمیلی در سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه خبر داد و گفت: هدف از این یکسان سازی حمایت از همه اقشار و بهره مندی آنها از خدمات اجتماعی موثر و مقرون به صرفه، از طریق شرکت های بیمه گر توانمند است.
وی افزود: به همین دلیل در راستای سیاست های ابلاغی سازمان منطقه آزاد کیش ، شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش که پیش از این امکان استفاده کارکنان این سازمان و شرکت های تابعه و بومیان را از مزایای بیمه تکمیلی درمان گروهی و بیمه عمر و حادثه فراهم کرده بود،برای کارکنان و نیروهای قراردادی حجمی شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش، شاغل در این سازمان و شرکت های تابعه و نیروهای سپاه و عملیات فرودگاه کیش شاغل در شرکت مدیریت و توسعه بنادر و فرودگاه های کیش امکان استفاده از مزایای بیمه درمان تکمیلی گروهی را فراهم کرده است.
به گفته معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش بر اساس این گزارش تمامی کارکنان تحت عنوان نیروی حجمی به همراه خانواده که متقاضی استفاده از خدمات بیمه تکمیلی بوده و از طریق شرکت تعاونی معرفی شدند و نیروهای سپاه و عملیات فرودگاه کیش شاغل در شرکت مدیریت و توسعه بنادر و فرودگاه های کیش به مدت یکسال تحت پوشش خدمات بیمه ای درمان تکمیلی قرار گرفته اند و می توانند از این خدمات استفاده کنند.
آخوندی تصریح کرد: پیش از این اینگونه بیمه شدگان،تنها در بیمارستان کیش و بیمارستانهای دولتی کشور خدمات بیمه ای دریافت می کردند اما با انعقاد این قرارداد امکان استفاده از 3700 مرکز طرف قرارداد شرکت بیمه گر در سراسر کشور و جزیره کیش برای بیمه شدگان فراهم می شود.
وی افزود: طبق این قرارداد تمامی خدمات بستری بیمارستانی (عمومی، فوق تخصصی و خاص) بدون سقف ارائه خواهد شد. برای نیروهای قراردادی حجمی شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش سقف هزینه های پاراکلینیکی 40 میلیون ریال مازاد بر تعهدات بیمه پایه بوده و جبران هزینه های ویزیت و دارو مازاد بر تعهدات بیمه پایه و جدا از سقف خدمات پاراکلینیک تا سقف 20 میلیون ریال خواهد بود.
برای نیروهای سپاه و عملیات فرودگاه کیش شاغل در شرکت مدیریت و توسعه بنادر و فرودگاه های کیش نیز سقف هزینه های پاراکلینیک، ویزیت و اورژانس 30 میلیون ریال مازاد بر تعهدات بیمه پایه می باشد و این خدمات در بیمارستان کیش بدون سقف ارائه می شود.
برای هر دو گروه نیز خدمات پاراکلینیکی در بیمارستان کیش بدون سقف ارائه می شود و در تعهد قرار گرفتن رفع عیوب انکساری (لیزیک و لازک) به مبلغ 30 میلیون ریال برای هر چشم (درصورتیکه نقص بینایی هر چشم 3 دیوپتر یا بیشتر باشد ) از دیگر تعهدات این قرارداد بیمه تکمیلی است.
به گفته آخوندی نیروهای قراردادی حجمی شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش برای جبران هزینه های زایمان (طبیعی و سزارین) تا مبلغ 60 میلیون ریال مازاد بر تعهدات بیمه پایه در یافت می کنند.
برقراری خدمات دندان پزشکی تا سقف 30 میلیون ریال برای خانوار(به استثنای والدین)، جبران هزینه های آمبولانس (داخل شهری) تا سقف 3 میلیون ریال هم بخش دیگری از تعهدات این قرار داد است.
همچنین فرانشیز کلیه خدمات بستری و سرپایی 10 درصد بوده و 50 درصد حق سرانه بیمه تکمیلی بر عهده بیمه شدگان بوده و 50 درصد را شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش پرداخت می کند.
به موجب این قرار داد مزایای بیمه عمر و حوادث نیز برای نخستین بار به صورت یکپارچه و مانند کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه تحت پوشش بیمه عمر، تنها برای کارمندان حجمی شرکت تعاونی کارکنان از اول مرداد 1399 برقرار شده است.
همچنین تعهد پوشش خسارات ناشی از نقص عضو و از کارافتادگی یک میلیارد ریال، فوت به هر دلیل یک میلیارد ریال و فوت در اثر حادثه مبلغ دو میلیارد ریال می باشد.
برای نیروهای سپاه و عملیات فرودگاه کیش تعهدات این قرارداد جبران هزینه های زایمان (طبیعی و سزارین) تا مبلغ 30 میلیون ریال مازاد بر تعهدات بیمه پایه، جبران هزینه های آمبولانس (داخل شهری) تا سقف یک میلیون و 500 هزار ریال و فرانشیز 10 درصدی در کلیه خدمات بستری و سرپایی است.لازم به ذکر است ارائه خدمات بیمه ای به کارکنان سپاه و عملیات فرودگاه کیش از دهم آذر 1399 آغازشده است.
حق سرانه بیمه تکمیلی کارکنان سپاه و عملیات فرودگاه کیش به طور کامل بر عهده شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاههای منطقه آزاد کیش است.
بیمه شدگان برای استفاده از بیمه تکمیلی برای خدمات سرپائی و بستری می بایست با مراجعه به بیمه آسیا (فرد متقاضی یا نماینده شرکت تعاونی و یا نماینده شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش )،مهر یا برچسب شرکت بیمه آسیا را بر روی دفترچه بیمه پایه خود و خانواده تحت پوشش درج نمایند .

لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/249863/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم

قم در جایگاه نوزدهم رشد تورم در کشور قرار گرفت

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

آیفون‌های سرقت شده سر از چین درآوردند!

همدلی های دلنشین دکتر شکوری

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم

معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم

خسارت زلزله 5.6 ریشتری در شمال ترکیه

توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به 5 استان درگیر سیل در کشور

سقوط کامیون نفت‌کش در آب‌نمای کنخ مسیر بندر خمیر

وزیر ارتباطات: تا پایان سال 50 درصد به سرعت اینترنت افزوده می شود

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: رتبه‌بندی 100 هزار معلم اصلاح شد

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

قم در جایگاه نوزدهم رشد تورم در کشور

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

این شعر زیبا از دختر شیرین زبان را از دست ندهید

بررسی ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه 1403

معاون مدیریت پسماند: عرضه کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ممنوع می شود

ایرانی‌ترین غیرایرانی

پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران

آغاز همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» در قم

رئیس سازمان سنجش: رئیس جدید سازمان سنجش به زودی معرفی می‌شود

تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی

برپایی نمایشگاه در خیال در قم

تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم

افزایش 20 درصدی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای استان قم

رئیس پلیس فتا: فروشندگان سوال‌های جعلی آزمون سراسری بازداشت شده‌اند

دل دوستان شکستی، بر دشمنان نشستی

سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد

الکترونیکی شدن ارجاع پرونده‌های قضایی به کارشناس

وزیر بهداشت: پویش ملی غربالگری سرطان در ایران اجرا می شود

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد

استاندار قم: ‌درآمدی عمده‌ای جز محل دریافت مالیات نداریم

رئیس سازمان هواشناسی: بارش‌های مناطق جنوب در نیم قرن اخیر بی سابقه بود

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

هیچ مانعی برای برنامه های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود ندارد

با ما منشین اگر نه بدنام شوی

25 درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه

درخواست رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره قبرستان بقیع

کنکور زیر ذره‌بین پلیس فتا از ثبت‌نام تا آزمون

آتش سوزی در شرق تهران با 6 کشته

اتمام زمان ثبت‌نام برای بیمه بازنشستگی مادران غیرشاغل

قتل مرد جوان با 37 ضربه چاقو به‌خاطر یک میلیارد در قلهک

پیش‌بینی بارش پراکنده در قم

موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است/بکارگیری ظرفیت های مردمی از برنامه های جدی بنیاد است

آسمان مال من است

راهپیمایی مردم قم در حمایت از عملیات «وعده‌ صادق»

انفجار کپسول گاز در شرق تهران با 6 کشته

تایم لپس بارش باران سیل آسا در دبی

آموزش و پرورش: احکام رتبه‌بندی 100 هزار معلم بازنشسته سالهای 1400 تا 1402 اصلاح شد