عصر قم

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

عصر قم - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/597808/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تاثیر هوش مصنوعی در روایت یک رستاخیز

گفتمان دولت سیزدهم عقلانیت انقلابی است / کارگاه منوریل قم فعال شد

تصادف تریلی و اتوبوس 30 مصدوم برجای گذاشت

گفتگو با جوان 17 ساله ای که به خاطر تمسخر دوستانش، خواهرش را کشت!

سفر رئیس‌جمهور به قم؛ از واگذاری مسکن و زمین تا تأکید بر تکمیل منوریل

رئیس‌جمهور‎: پروژه مونوریل قم باید به پایان برسد

واکسن ها در نیم قرن گذشته جان چند نفر را نجات داده‌اند؟

جلوگیری از بروز یبوست با نوشیدن آب کافی

حضور مرکز اسناد انقلاب اسلامی با 40 عنوان تازه در نمایشگاه کتاب

سهم بیش از 100 کیلومتری شهرداری قم در توسعه فیبر نوری شهر

مردم انقلابی قم با حضوری گرم و پرشور از رییس جمهور استقبال کردند

مرگ تلخ پدر و پسر براثر برق‌گرفتگی

هشدار پلیس راهور به رانندگان ماشین سنگین

صحرایی: لایحه تقویت مدارس دولتی به مجلس خواهد رفت

کاهش 23 درصدی سرقت در کشور

بارش شدید باران در قائمشهر مازندران

تجلیل مدیرکل بنیاد کرمانشاه از خانواده شهید «کریمی»

دیدار مدیرکل مراجعات و پاسخگویی ایثارگران  با تیم ایثار جانبازان قم

جانبازان گرانقدر در صف اول ترویج فرهنگ متعالی ایثار و شهادت هستند

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با جانباز معزز حمید گلچی در قم

حدود 1000 میلیارد ریال به توسعه زیر ساخت‌های جامعه ایثارگری قم اختصاص یافت

علل اصلی ابتلا به کبد چرب

جزییات کاهش سن دریافت گواهینامه موتورسیکلت

چرا بن‌های خرید کتاب برای دانشجویان، طلاب و اساتید رایگان نیست؟

رئیسی: قم مهد علم و دانش است و در تولید محتوا بسیار نقش آفرین است

واگذاری 3 هزار و 748 واحد مسکونی و 3 هزار و 508 قطعه زمین در استان قم

حال‌وهوای قم در صبح حضور رئیس‌جمهور + فیلم

دریافت نامه های مردمی در مسیر استقبال از رییس جمهور در قم

انتظار مردم قم در حرم حضرت معصومه (س) برای دیدار با رییس جمهور

اهدای عضو فرزند یک سالۀ پلیس

بارش باران در جاده‌های 6 استان

روایت دیگر از روزهای آخر زندگی نیکا شاکرمی از سوی خبرگزاری قوه قضائیه

ماجرای ترک‌های 3 ستون پل میرداماد و بستن تسمه روی آن‌ها چه بود؟

دریافت نامه‌های مردم قم در مسیر استقبال از رئیس‌جمهور

استقبال مردم قم از رئیس‌جمهور

ادای احترام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مقام شامخ شهدا در گلزار امامزاده ابراهیم قم

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید کنسولگری ایران

ستاد ارتباطات مردمی در مرکز توانبخشی ایثار قم برپا شد

افشای پرونده قتل مردی جوان در بشکه اسید

ماجرای زنی که دختر 2 ساله‌ اش را با قرص کشت

جنایت باورنکردنی دختر 10 ساله همه را شوکه کرد

داروی وارفارین برای اولین بار در کشور تولید می شود

بهترین زمان خوردن تخم‌مرغ برای لاغر شدن

اسامی 3 ساختمان‌ ناایمن تهران اعلام شد

دیدار محسن رضایی با آیت‌الله اعرافی

جزئیات بن خرید از نمایشگاه کتاب برای دانشجویان اعلام شد

رییس جمهور در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم حضور یافت

رئیس جمهور پروژه فیبر نوری استان قم را افتتاح کرد

3748 واحد مسکن با حضور رئیس‌جمهور در اختیار مردم قم قرار گرفت

نظر دختران تازه مسلمان شده درباره حجاب