پاسخگویی به 357 هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
اجتماعی
بزرگنمايي:
عصر قم -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قم؛ قاسم معارف وند از برقراری 357 هزار تماس مردمی در حوزههای مختلف در تماس با مرکز تلفنی 122 آبفای قم خبر داد و گفت: از این تعداد تماس 66 درصد توسط کارشناسان و 34 درصد توسط سامانههای خودکار مانند اعلام رقم کنتور، استعلام مبلغ آببها و... پاسخگویی شده است.
وی میانگین زمان انتظار شهروندان برای ارتباط با کارشناسان مرکز تماس 122 آبفای قم را در سال گذشته 54 ثانیه دانست و افزود: در این مدت، افزون بر 720 هزار مورد اطلاعرسانی تلفنی و پیامکی به مشترکین در زمینههای مختلف اعم از اعلام قطعی آب، صرفهجویی در مصرف، عایقبندی کنتور، هشدارهای مربوط به پس زدگی فاضلاب و.
توسط دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آبفای قم انجام شده است.
مدیر دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان از ارائه بیش از 17 هزار مورد خدمات غیرحضوری فروش و پس از فروش، بررسی صورتحساب، خرابی کنتور و اصلاح شماره موبایل توسط مرکز 122 آبفای قم در سال گذشته خبر داد و گفت: در این مدت بیش از 2 هزار و 500 مورد شکایت مردمی در حوزههای مختلف آب و فاضلاب ثبت و برای رسیدگی به واحدهای مختلف ارسال شد.
معارف وند از هم استانیها خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه حادثه در شبکههای آب و فاضلاب شهرها و روستاهای استان با اعلام آن به شماره تلفن 122 در هر ساعت از شبانهروز، در برطرف شدن سریع آن، مشارکت نمایند.
-
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱:۴۳
-
۱۰ بازديد
-
-
عصر قم
لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/600633/