عصر قم
‎ارزش گذاری برند موسسه علوم و فنون کیش
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 18:49:01
عصر قم - برند موسسه علوم و فنون کیش برای نخستین بار از زمان تاسیس این موسسه، ارزش گذاری شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مسعود توفیقی مدیرعامل و عضوهیات مدیره موسسه علوم و فنون کیش، برند را بخشی از سرمایه و ثروت یک بنگاه اقتصادی و فعالیت های استراتژی سازمانی عنوان کرد و گفت: ارزش گذاری برند موسسه علوم و فنون کیش با بیش از 30 سال سابقه در حوزه آموزش زبان‌های خارجی و دارای 130 شعبه در سراسر کشور و همچنین به عنوان بازوی آموزشی، پژوهشی و فناوری سازمان منطقه آزاد کیش منجر به هدفمند شدن مدیریت بازاریابی و برندینگ این موسسه می شود.
‎توفیقی افزود: موسسه علوم و فنون کیش با کسب تجارب و توانمندی‌هایی در حوزه افزایش سرمایه، شناسایی دارایی معنوی و ارزش‌گذاری برند آمادگی مشارکت با سایر فعالان اقتصادی جزیره کیش است.
‎وی ارزش گذاری برند موسسه علوم و فنون کیش را در سطح موسسات آموزشی، شرکت ها و موسسات مناطق آزاد در سطح کشور مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: موسسه علوم و فنون کیش بر اساس ظرفیت های موجود در حوزه افزایش سرمایه این فرصت را در قالب بسته اقتصادی به سایر شرکت ها و فعالان اقتصادی جزیره کیش ارائه می دهد.
‎مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش در خصوص ارزش‌گذاری برند موسسه علوم و فنون کیش گفت: در دنیای امروز هرچه برندها سنجش پذیرتر شوند، شرکت ها نیز با رقابت بیشتر بر ارزش آن می افزایند.
‎مسعود توفیقی خاطر نشان کرد: ارزش برند ابزاری برای افزایش منابع مالی، قیمت گذاری برند و نرخ اعطای جواز نمایندگی سهام است.
‎ وی در ادامه افزود: سند ارزش گذاری برند موسسه علوم و فنون کیش با اتکا بر اصول و روش های علمی و بررسی و تحلیل انبوه داده ها و رعایت استانداردهای فنی، حسابداری و سرمایه گذاری تدوین شده و به تایید کارشناسان رسمی دادگستری رسیده است.
‎وی در خصوص فرآیند صورت گرفته در ارزش گذاری برند موسسه علوم و فنون کیش گفت: با توجه به بلوغ فرآیندی، مدل کسب و کار و جایگاه موسسه در بازار و به منظور برآورد ارزش برند آن با همکاری یک شرکت دانش بنیان مسلط بر این حوزه از روش اینتربرند استفاده شد و مراحل آن با ترکیب روش های مالی، تحلیل کارشناسی و تحقیقات میدانی انجام گرفته که "بخش بندی کانال‌های درآمدی با توجه به بازارهایی که موسسه در آن ها فعال است و پیش بینی روند بازار در سال های آتی، محاسبه ارزش افزوده اقتصادی استفاده از اطلاعات گزارش حسابرسی و صورت های مالی، شناسایی نقش برند در خریداری و انتخاب شدن برند از طریق محاسبه شاخص نقش برند با استفاده از پرسشنامه آنلاین، محاسبه شاخص قدرت برند، تنزیل عواید آتی برند با استفاده از مدل رشد گوردن و در نهایت محاسبه ارزش برند از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه بود.
‎مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش در خصوص فرآیند ارزش گذاری برند و اقدامات صورت گرفته در این خصوص از محمد ثاقب فرد مدیر امور مجامع و حسابرسی سازمان منطقه آزاد کیش و عباس وکیلی رئیس اداره مالی موسسه علوم و فنون کیش تشکر و قدردانی کرد.

http://www.Qom-Online.ir/fa/News/187518/‎ارزش-گذاری-برند-موسسه-علوم-و-فنون-کیش
بستن   چاپ