عصر قم

آخرين مطالب

در تلویزیون به دنبال تیم می‌گردند! ورزشی

در تلویزیون به دنبال تیم می‌گردند!
  بزرگنمايي:

عصر قم - ورزش 3 / سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه می گوید افرادی که به عنوان کارشناس در برنامه های فوتبالی حاضر می شوند و نظر می دهند، خودشان در دنیای واقعی مربیگری هر وقت فرصت داشته اند، با ناکامی روبرو شده اند.
یکی از نتایج قابل توجه روز گذشته رقابت های دسته اول، پیروزی پر گل شاگردان وحید بیاتلو مقابل هوادار به سرمربیگری رضا عنایتی بود. سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی پس از پیروزی 3 بر 1 تیمش در تهران اینطور حرف هایش را در واکنش به این پیروزی آغاز کرد و گفت: پیش از هر چیزی به آقای عنایتی تبریک می‌گویم. تیم فوتبال هوادار واقعا فوتبال جوانمردانه و با برنامه ای را در مقابل ما ارائه کرد.
بیاتلو در ادامه با اشاره به روند بازی طی دو نیمه اضافه کرد: در نیمه ی اول بسیار بد بودیم و باید دلیل این موضوع را بررسی کنیم، اما در نیمه دوم بازیکنان جایگزین جریان بازی را عوض کردند و بیشترین نقش را در پیروزی تیم ما ایفا کردند. 
خوشه طلایی امتیازات زیادی را در ابتدای فصل از دست داد ولی پس از حضور وحید بیاتلو انسجام قابل توجهی پیدا کرد و حالا با کسب 28 امتیاز رتبه یازدهم را در اختیار دارد. سرمربی خوشه طلایی اما از شرایط تیمش رضایت ندارد و در این مورد می گوید: جایگاه واقعی تیم ما اینجای جدول نیست. امتیازاتی را اول فصل به دلیل آسیب دیدگی و‌ کرونا از دست داده ایم. علاوه بر این هوایی کردن بازیکنان‌مان توسط بعضی تیم ها در پیک موفقیت خوشه طلایی 4 هفته به ما لطمه زد و ما را عقب انداخت.
سرمربی جوان خوشه طلایی در ادامه به محرومیت تیمش از میزبانی در بازی های خانگی اشاره کرد و افزود: باشگاه و بازیکنان ما کار بسیار بزرگی را انجام داده اند که جای تقدیر دارد. در 16 هفته ای که ما به تیم ملحق شدیم، به دلیل کمبود امکانات 14 هفته میهمان بودیم که این موضوع به نظرم مهمترین دلیل جایگاه کنونی ماست.
از بیاتلو در مورد یکی از حواشی هفته بیست و یکم رقابت های لیگ یک پرسیدیم و او که از این اخبار نیز ناراحت به نظر می رسید، در واکنش به این سوال که زمزمه هایی مبنی بر انتخاب جایگزین برای او در صورت باخت مقابل هوادار شنیده می شد، اینطور پاسخ داد: من هیچ اطلاعی از این موضوع نداشتم و تا زمانیکه با باشگاه قرارداد دارم تمام تمرکزم روی کارم هست. 
بیاتلو سپس در این مورد توضیح داد: اما بعضی از مربی نماها مثل کرکس اطراف تیم ها می‌چرخند. رسانه و پیچ می‌خرند یا با دلال ها لابی می‌کنند، اما وقتی کارنا مه کاری آنها را ورق میزنی بوی سقوط و لابی و تبانی حالتان را خراب می‌کند. با این کارها، خودشان را همه جا گزینه می‌کنند. صبح تیم خودشان سقوط می کند، اما شب از بارسلونا و‌چلسی ایراد فنی می گیرند. با 300 بازی بعنوان مربی در لیگ برتر و یک و دو و سه به خودم اجازه ندادم یکبار بعنوان کارشناس از تیم های خارجی ایراد بگیرم، اما بعضی آقایان ماشالله از 7 صبح تا 12 شب کارشناس برنامه هستند اما تیم خودشان را به لیگ پایین‌تر فرستاده اند. نمی‌دانم ولی شنیده ام پول می‌دهند و‌ کارشناس می‌شوند. بعضی از آقایان نامدیر هم که زود عاشق می‌شوند و کارشناس ها را استخدام میکنند و نتایج را هم می‌بینیم. این کارشناسان علاوه بر فیزیک کوچکی که دارند، مغزشان و دلشان هم خیلی کوچک هست و با کثافت کاری و ناجوانمردی در تیم ها رخنه می‌کنند. واقعا باید به حال این فوتبال گریه کرد و شرایط روز به روز هم بدتر میشود.
بیاتلو با تمجید از مربیانی نظیر گل محمدی و قلعه نویی ادامه داد: امیدوارم امثال آقای گل محمدی ها و قلعه نوعی ها نسلشان در این فوتبال تمام نشود و مردهایی مثل این عزیزان به فوتبال تزریق شوند. این ها علاوه بر اینکه به جامعه فوتبال و فوتبال ایران بازیکن تحویل می دهند، در کنارشان مربیان با معرفتی مانند خودشان هم فضای رشد کردن می دهند و با لابی و به هم ریختن تیم ها روی صندلی مربی گری نمی نشینند. بسیار خرسندم امثال حجازی ها الگویم هستند و یاد گرفتم بدون اینکه از کسی چیزی بگیرم یا به کسی چیزی بدهم یا با ارتباط فامیلی مربیگری کنم. شک ندارم این دنیا دار مکافات است افرادی که از هر طریق ورود می‌کنند به همان طریق رشد می‌کنند یا به بدترین شکل ممکن حذف می‌شوند .
بیاتلو که در ابتدای فصل سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی بود و خیلی زود از این سمت استعفا داد، سپس با اشاره به هدف خود در دنیای مربیگری عنوان کرد: چیزهای زیادی در مربیگری مانده که بیاموزم و کمبودهای بسیاری دارم، اما سعی می‌کنم حریمم را حفظ کنم و برای مربی گری دست به هرکاری نزم و بجای ایراد گرفتن از چلسی یک کار آموز باشم. فقط امیدوارم در این فضا ی آلوده اجازه ی رشد بیشتر داشته باشم، چون یکبار تجربه ی باج ندادن و حذف شدن در اوج راه پیشرفت را داشته ام که بعد از پایان کارم با خوشه طلایی تمام مسائل و افرادی که با باج ندادنم چوب لای چرخ خودم و تیمم گذاشتن را شفاف اعلام می‌کنم.
بخش بعدی صحبت های وحید بیاتلو در مورد جلال چراغپور مدرس دوره های فوتبال و مربی سابق تیم ملی بود و و در این مورد گفت: آقای چراغپور سی سال است کتاب ترجمه می‌کند و از مدرسین بزرگ آسیاست؛ اما 5 سال یکبار هم کارشناس نمی‌شود اما یک نفر دوسال است فوتبالش تمام شده و خودش کارآموز است اما برای شو تبلیغاتی و فریب مدیران و ‌مردم از طریق باج دادن و التماس لحاف و تشک‌ش را جلوی صدا و سیما می‌اندازد. دوست دارم مسئول انتخاب کارشناسان را از نزدیک بببینم. متاسفانه بجای اینکه برویم و از مدرسین بنام کشور یا حتی بین المللی دعوت کنیم تا امثال بنده آموزش ببینند، می‌رویم و شو تبلیغاتی و عوام فریبی درست میکنیم.
بخش پایانی صحبت های بیاتلو هم از تیم خوشه طلایی و مدیرعامل این تیم بود و اینطور حرف هایش را خاتمه داد: جا دارد در آخر از آقای پرویزی مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی و همینطور بازیکنان و کادر که برای موفقیت تیم شبانه روز تلاش می‌کنند، تشکر ویژه ای داشته باشم.

لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/289391/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر

شعری فوق العاده زیبا از مولانا

داستانک/ دوستت دارم

(ویدیو) آتش‌سوزی گسترده در شهرک شکوهیه قم

ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم

آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم

برداشت 22 میلیون مترمکعب آب غیرمجاز از چاه‌های غیرمجاز در قم

پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان

آغاز ساخت 600 واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم

انهدام بیش از 1680 باند توزیع موادمخدر در سال قبل

اظهارات «تتلو» در دومین جلسه دادگاه: بابت همه اشتباهاتم عذرخواهی می‌کنم

واکنش وزارت بهداشت به ماجرای توزیع قلیان اکسیژن در کافه‌ها

ماجرای دختری که فوتش سوژه رسانه‌های معاند شده بود

آماده‌باش کامل راهداری استان قم به‌دنبال احتمال وقوع سیلاب‌های فصلی

برگزاری دومین کنگره 8 هزار شهید گیلان با حرکت جهادی

تشخیص اوتیسم قبل از تولد امکانپذیر است؟

هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان

کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است

خودروِ ترکیبی یا دورگه؟

به ظاهر دوست اما دشمنانند

مرگ خاله بر اثر تیراندازی خواهرزاده پنج ساله

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از 5 اردیبهشت

آواره شدن بیش از 110 هزار نفر بر اثر سیل در چین

ابراز امیدواری ایران برای رسیدن حجاج عمره به 700 هزار نفر در سال

بازداشت 20 نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری

آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده در 3 استان جنوبی

هشدار پلیس فتای قم در خصوص فروش سؤالات کنکور

تکریم خانواده شهدا و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امر بزرگی است که باید از دل جریان‌های مردمی بجوشد

دکتر قاضی‌زاده هاشمی: یادواره شهدا از جنس کار زینبی و رساندن پیام شهدا است

درمان اختلالات گفتاری و بهبود بلع در بیماران پارکینسون

هشدار؛ در نوشیدن آب زیاده‌روی نکنید!

این استان ها منتظر موج جدید بارش باران باشند

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 4 اردیبهشت 1403

جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود

در محضر آیت‌الله درچه‌ای هم‌زمان با هفته فرهنگی اصفهان

گیتی آذرپی درگذشت

وقوع آتش سوزی مهیب در یک کارخانه‌ در قم | ویدئو

120 ثانیه| مروری بر مهمترین رویداد‌های دوشنبه سوم اردیبهشت قم

فیلم| آتش سوزی در یکی از کارخانه‌های شهرک شکوهیه قم

ذخیره کانسنگ منگنز معدن ونارچ قم به 12 میلیون تُن رسید

22 عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند

قطع حقابه و تغییر اقلیم عامل اصلی پدیده ریزگرد در قم است

امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید

2 توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا

وضعیت شهر شنژن چین درپی بارندگی شدید

اطلاعیه چهارم فراجا درباره طرح برخورد با کشف حجاب

رئیس سازمان انرژی اتمی: سالانه یک میلیون ایرانی از خدمات دارویی هسته‌ای استفاده می‌کنند

واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان

مصوبات دور اول سفر رییس جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام به صورت 100 درصد اجرایی شد

خواص خارق العاده و باور نکردنی چغندر