عصر قم

آخرين مطالب

پناه در دیدار با معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: پیشبرد پروژه های استان با حمایت و پشتیبانی بانک های رفاه و تعاون وزارت رفاه

پناه در دیدار با معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: پیشبرد پروژه های استان با حمایت و پشتیبانی بانک های رفاه و تعاون
  بزرگنمايي:

عصر قم - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت : با حمایت و پشتیبانی بانک‌ رفاه کارگران و بانک توسعه تعاون از ظرفیت قانون اصلاح ماده 56 برای پیشبرد پروژه های استان کهگیلویه و بویراحمد استفاده می شود.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی غلامرضا پناه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در دیدار با معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سایر مسولان استان گفت: با حمایت و پشتیبانی بانک‌ رفاه کارگران و بانک توسعه تعاون از ظرفیت قانون اصلاح ماده 56 (قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت) برای پیشبرد پروژه های استان استفاده و برنامه هایی که برای توسعه استان تعریف شده اجرایی می شود.
غلامرضا پناه، نماینده ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان کهگیلویه و بویر احمد به برخی از این پروژه ها اشاره کرد و گفت: در راستای ضوابط بانک توسعه تعاون ،مجموعا 135 میلیارد تومان تسهیلات از سوی این بانک در اختیار استان قرار خواهد گرفت .
به گفته وی، بانک رفاه کارگران نیز مجموعا 200 میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای پروژه های مربوطه در اختیار استان قرار خواهد داد . 
وی تاکید کرد: پروژه سد تنگ سرخ ، پروژه ای مشترک بین استان های کهگیلویه و فارس است و برای تأمین آب آشامیدنی مردم این منطقه بسیار حیاتی است و کمک قابل توجهی به این بخش خواهد بود .
پناه تاکید کرد: همچنین پروژه جاده یاسوج به شیراز که از محورهای مواصلاتی است و با یکی از استان‌های بزرگ ارتباط برقرار می‌کند از مهمترین پروژه هایی است که عملیات اجرایی آن با همکاری بانک های وابسته به وزارت تعاون؛،کار و رفاه اجتماعی آغاز خواهد شد . 
نماینده ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان کهگیلویه و بویر احمدافزود : دو پروژه سدآبریز و سد سقاوه از دیگر طرح‌هایی است که با همکاری بانک‌های عامل و ارایه تسهیلات اجرا می شود.
335 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به پروژه های عمرانی استان اختصاص یافت/ استفاده از ظرفیت ماده 56 گام مهمی در توسعه کهگیلویه و بویراحمد است/ تخصیص 85 درصد از تسهیلات بانکی پروژه های عمرانی به سدهای استان
سید حشمت الله صمیمی دوست معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویر احمد هم در این نشست با ابراز خرسندی از پیگیریهای نماینده ویژه وزیر تعاون برای توسعه استان اظهار امیدواری کرد مشارکت دو بانک رفاه کارگران و توسعه تعاون برای اجرای پروژهای منطقه تداوم یابد. 
وی افزود : همچنین در این نشست در خصوص تقسیم اعتبارات بانکی در اجرای ماده 56 قانون به پروژه های عمرانی استان که موفق به اخذ مجوزهای لازم شده بودند ، تصمیمات نهایی گرفته و جهت اجرایی نمودن به بانک های عامل ابلاغ شد .
صمیمی عنوان کرد: یکی از مفاد این تفاهم نامه استفاده از ظرفیت قانونی ماده 56 جهت شتاب بخشیدن به پروژه های عمرانی بود که به واسطه همین امر وزارتخانه های نیرو و راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه کشور در این تفاهم نامه اقتصادی مشارکت دارند.
وی اظهار داشت: با درایت استاندار، همراهی مجمع نمایندگان استان و پیگیری پناه معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان نماینده ویژه وزیر کار در استان این بخش مهم از تفاهم نامه به مرحله اجرا رسید .
معاون اقتصادی استاندار تاکید کرد: یکی از اقدامات ماندگار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت تدبیر و امید استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های این وزارت خانه در توسعه مناطق محروم به خصوص استان کهگیلویه و بویراحمد است.
وی گفت: باتوجه به خشکسالی های اخیر لزوم حمایت از پروژه های سدسازی در اولویت دولت و استان قرار گرفته است.
معاون اقتصادی استاندار، عنوان کرد: در این نشست پس از بحث و بررسی فنی و کارشناسی مقرر شد از مجموع تخصیص 335 میلیارد تومان تسهیلات بانکی پروژه های عمرانی بیش از 85 درصد از این تسهیلات به سدهای استان اختصاص داده شود.
صمیمی دوست معاون اقتصادی استاندار زحمات و تلاش های وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، پناه نماینده ویژه وزیر کار در استان، سایر معاونین آن وزارتخانه، مدیران عامل بانک های توسعه تعاون و رفاه کارگران، سایر روسای سازمان های وابسته به آن وزارتخانه، صندوق کارآفرینی امید، همکاری مستمر مجمع نمایندگان استان در اجرایی نمودن این تفاهم نامه و همچنین تلاش شبانه روزی استاندار استان در احیای ظرفیت های قانونی جهت توسعه استان از جمله ماده 56 که سالیان متمادی بر جای مانده بود را قابل تقدیر عنوان کرد.
رسول فرهادی، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در تشریح پروژه سد خاکی سقاوه اظهار داشت: با توجه به اینکه منطقه سقاوه در شهرستان مارگون در آینده به یک شهرک صنعتی بزرگ تبدیل می‌شود، و از آنجا که اکثر صنایع به آب مصرفی نیاز دارند و رشد جمعیتی شهرستان مارگون، ظرفیت منطقه برای کشاورزی احداث سد خاکی سقاوه در دستور کار قرار گرفته است .
وی افزود: این سد علاوه بر تامین آب شرب و مصارف صنعتی می‌تواند در تامین آب هزار هکتار از اراضی منطقه کمک شایانی کند.
مهدی روشنفکر، نماینده کهگیلویه و بویر احمد در مجلس شورای اسلامی از مجموعه اقدامات وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به ویژه پیگیری های معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به عنوان نماینده وزیر تعاون،کار و رفاه جتماعی برای اجرای پروژه های این استان قدردانی کرد . 
در این نشست لله گانی، مدیر عامل بانک رفاه کارگران ،نمایندگان بانک توسعه تعاون، سروش مقدم مدیر کل بودجه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و حجت الاسلام سیدمحمد موحد نماینده استان نیز حضور داشتند.
12 خرداد 1400 13:05
کد خبر : 240,383
کلیدواژه ها: معاون توسعه مدیریت و منابع,پناه,استان کهگیلویه و بویر احمد
نظرات بینندگان

لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/307780/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تقویم و اوقات شرعی جمعه 31 فروردین ماه 1403 به افق قم

برگزاری همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب در قم

بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم

قم در جایگاه نوزدهم رشد تورم در کشور قرار گرفت

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

آیفون‌های سرقت شده سر از چین درآوردند!

همدلی های دلنشین دکتر شکوری

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم

معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم

خسارت زلزله 5.6 ریشتری در شمال ترکیه

توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به 5 استان درگیر سیل در کشور

سقوط کامیون نفت‌کش در آب‌نمای کنخ مسیر بندر خمیر

وزیر ارتباطات: تا پایان سال 50 درصد به سرعت اینترنت افزوده می شود

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: رتبه‌بندی 100 هزار معلم اصلاح شد

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

قم در جایگاه نوزدهم رشد تورم در کشور

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

این شعر زیبا از دختر شیرین زبان را از دست ندهید

بررسی ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه 1403

معاون مدیریت پسماند: عرضه کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ممنوع می شود

ایرانی‌ترین غیرایرانی

پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران

آغاز همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» در قم

رئیس سازمان سنجش: رئیس جدید سازمان سنجش به زودی معرفی می‌شود

تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی

برپایی نمایشگاه در خیال در قم

تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم

افزایش 20 درصدی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای استان قم

رئیس پلیس فتا: فروشندگان سوال‌های جعلی آزمون سراسری بازداشت شده‌اند

دل دوستان شکستی، بر دشمنان نشستی

سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد

الکترونیکی شدن ارجاع پرونده‌های قضایی به کارشناس

وزیر بهداشت: پویش ملی غربالگری سرطان در ایران اجرا می شود

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد

استاندار قم: ‌درآمدی عمده‌ای جز محل دریافت مالیات نداریم

رئیس سازمان هواشناسی: بارش‌های مناطق جنوب در نیم قرن اخیر بی سابقه بود

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

هیچ مانعی برای برنامه های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود ندارد

با ما منشین اگر نه بدنام شوی

25 درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه

درخواست رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره قبرستان بقیع

کنکور زیر ذره‌بین پلیس فتا از ثبت‌نام تا آزمون

آتش سوزی در شرق تهران با 6 کشته

اتمام زمان ثبت‌نام برای بیمه بازنشستگی مادران غیرشاغل

قتل مرد جوان با 37 ضربه چاقو به‌خاطر یک میلیارد در قلهک

پیش‌بینی بارش پراکنده در قم

موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است/بکارگیری ظرفیت های مردمی از برنامه های جدی بنیاد است

آسمان مال من است

راهپیمایی مردم قم در حمایت از عملیات «وعده‌ صادق»

انفجار کپسول گاز در شرق تهران با 6 کشته