عصر قم

آخرين مطالب

شمایل اِما استون در کروئلا؛ بازگشت خانمِ شگفت‌انگیز فرهنگی

شمایل اِما استون در کروئلا؛ بازگشت خانمِ شگفت‌انگیز
  بزرگنمايي:

عصر قم - «استون» در کارنامه کاری خود نقش‌های شگفت‌انگیزی را اجرا کرده است به بهانه جدیدترین فیلم او «کروئلا» بهترین نقش‌آفرینی‌هایش را مرور کرده‌ایم.
برترین‌ها : «اما استون» همانند بسیاری از بازیگران هم‌نسل خود، با ورود به دنیای سینما بر روی صحنه درخشید. «اما استون» از پس هر داستان و هر نقش سخت و چالش‌برانگیزی که فکرش را بکنید بر می‌آید و همه را متحیر می‌کند.
جدیدترین فیلم او «کروئلا» با استقبال چشم گیر مخاطبان روبه رو شده است، به همین مناسبت بهترین نقش‌آفرینی‌های او را در این سال‌ها مرور کرده‌ایم.
کروئلا /Cruella

عصر قم


جدیدترین فیلم او «کروئلا» بر اساس شخصیت داستانی کروئلا و انیمیشن «101 سگ خالدار» است. فیلم روایتگر زندگی دختری یاغی و البته نابغه‌ای به نام استلا است که در مدرسه آتش به پا می‌کند و با مادرش نیز سر سازگاری ندارد. استلا از بچگی دوست داشته در دنیای مد و فشن کار کند و می‌خواهد هر طور شده به این آرزو برسد. ورود استلا به دنیای فشن، اما راز‌های زیادی را بر او و زندگی گذشته‌اش آشکار می‌کند. «استون» در نقش یکی از بدنام‌ترین شخصیت‌های منفی دیزنی بازی ماندگاری از خود برجای گذاشته است. تصاویر جذاب و رنگارنگ این فیلم به همراه بازی خیره کننده «استون» هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند.
لالا لند / La La Land

عصر قم


«لالا لند» درباره دختری به نام «میا» است که یک بازیگر جوان است که منتظر است تا یک موفقیت بزرگ نصیبش شود و تبدیل به ستاره‌ای دست نیافتنی در هالیوود شود. «میا» در مسیر رسیدن به موفقیتش با یک نوازنده پیانو به نام «سباستین» آشنا می‌شود. داستان عاشقانه‌ی تلخی که «دمین شزل» در بستر موزیکال‌های کلاسیک هالیوودی روایت می‌کند، قلب تماشاگران سراسر دنیا را تسخیر کرد. «رایان گاسلینگ» و «اما استون» در کنار یکدیگر انرژی کم‌نظیری خلق می‌کنند که فراتر از پرده‌های سینماست. «اما استون» جذاب، پراستعداد با عملکرد عالی‌اش در نقش «میا» در فیلم «لا لا لند» اولین اسکارش را دریافت کرد.
بردمن /Birdman

عصر قم


«بردمن» ماجرای بازیگری را روایت می‌کرد که در گذشته شهرت و محبوبیت داشته و حالا فراموش شده و نمی‌تواند توجه مردم را به خودش جلب کند. در زمان اکران بردمن عمده‌ی توجهات روی «مایکل کیتون» و بازگشتش به یک نقش درام جدی و تأثیرگذار بعد از سال‌ها بود، اما «بردمن» گامی بلند برای «اما استون» هم به حساب می‌آمد. «استون» در نقش «سم تامسون» دختر «ریگان تامسون» از قالب همیشگی‌اش خارج شد و ریسکی کرد که حسابی جواب داد، حضور او در این فیلم بسیار لذت‌بخش است.
خیلی بد/ Superbad

عصر قم


«خیلی بد» داستان قصه‌ی ساده دو دوست صمیمی دبیرستانی است که احساسات مشترکی نسبت به دنیا دارند و ترس‌شان از فرا رسیدن یک دوره‌ی زمانی مشخص و از دست رفتن فرصت‌های‌شان برای انجام برخی کار‌های عادی تمام زندگی‌شان را در کنترل خود گرفته است. «اما استون» به عنوان دختر مورد علاقه «جونا هیل» در این فیلم کمدی درخشید. موفقیت‌های این فیلم و استقبال از آن باعث شد فعالیت حرفه‌ای «اما استون» جهش قابل توجهی پیدا کند و مسیرش برای حضور در پروژه‌های معروف و پرفروش هموارتر شد.
سرزمین زامبی‌ها / Zombieland

عصر قم


«سرزمین زامبی‌ها» داستان یک دانشجوی کالج را روایت می‌کند که در آخرالزمان زامبی‌ها راه خود را طی می‌کند، در طول راه با سه غریبه ملاقات می‌کند و با هم یک سفر جاده‌ای طولانی را به سراسر جنوب غربی ایالات متحده انجام می‌دهند تا یک پناهگاه عاری از زامبی را پیدا کنند. این فیلم یکی از مهم‌ترین فیلم‌های ژانر پرطرفدار کمدی-زامبی است. شخصیت طعنه‌آمیز و کنایه‌دار «استون» آن را به یکی از شخصیت‌های برجسته فیلم تبدیل کرده است.
مثل آب خوردن / Easy A

عصر قم


فیلم داستان «آلیو» دختر باهوش و ذاتاً خوش قلبی است در دبیرستان چندان مورد توجه بچه‌های مدرسه نیست. اما بر اثر یک دروغ شایعاتی درباره‌ی او در مدرسه می‌پیچد و کانون توجه همکلاسی‌هایش می‌شود. «استون» در این فیلم با دقت و عملکردی عالی، بیشتر از همیشه سرگرم‌کننده است. بازی او در این فیلم با نقد‌های مثبت زیادی روبه‌رو شد و موفقیت بزرگی به‌دست آورد.
خدمتکاران / The Help

عصر قم


فیلم داستان دختر جوانی است که بازگوکننده رفتار و نگاه صاحب خانه‌های سفید پوست ایالت‌های جنوبی امریکا به خدمتکاران سیاه پوستشان در زمان رواج سیاست‌های تبعیض آمیز موسوم به قوانین Jim Crow است. فیلم «خدمتکاران» یکی از اولین فیلم‌های جدی «استون» است، حضورش در این فیلم چندان موثر نیست، اما تمرین فوق‌العاده خوبی برای او بود. این فیلم در سراسر جهان مورد ستایش قرار گرفت و «استون» برای حضور در این فیلم برای اولین بار نامزد جایزه اسکار شد.
دیوانه‌وار، احمقانه، عاشقانه /Crazy, Stupid, Love

عصر قم


فیلم داستان «کال» مرد میانسالی که همه چیز زندگی اش در مسیر درست است، روایت می‌کند. زمانی که او با همسرش دچار مشکل می‌شود و او را ترک می‌کند، همه چیز خراب می‌شود. این فیلم اولین همکاری «استون» با «استیو کارل» و «رایان گاسلینگ» است. اساس شخصیت‌های فیلم را انسان‌های معمولی تشکیل می‌دهند. آن‌ها نه پولدار هستند و نه غیرعادی که دنیای خودشان را با توجه به شرایطی که در آن زندگی می‌کنند، ساخته اند. این فیلم موفقیت بزرگ دیگری برای «اما استون» بود و به همه نشان داد که کمدی رمانتیک‌ها هم می‌توانند بین بلاک‌باستر‌های پرسروصدا خوش بدرخشند.
مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 2 /The Amazing Spider-Man2

عصر قم


فیلم داستان «پیتر پارکر» در شهر نیویورک است که روزگار خوشی را سپری می‌کند. در این ایام آمار جرم و جنایت در شهر نیویورک با اینکه همچنان بالاست، اما مرد عنکبوتی از محبوبیت بسیاری برخوردار است و در مواقع بحرانی به خوبی به داد شهروندان این شهر می‌رسد. «گوئن استیسی» که به همراه «پیتر» رابطه‌ای را آغاز کرده است. بدون شک یکی از بهترین اجرا‌های نقش «گوئن استیسی» در تاریخ توسط «اما استون» انجام شد. «مرد عنکبوتی» پرسودترین فیلم «اما استون» به حساب می‌آید و با اینکه غالب تماشاگران به خاطر عشق‌وعلاقه‌شان به آثار ابرقهرمانی به سینما‌ها هجوم آورده بودند، ولی بدون شک حضور او در فروش بی‌نظیر آن نقش به سزایی داشته است.
سوگلی /The Favourite

عصر قم


داستان فیلم بر پایه‌ی به تصویر کشیدن بخشی از تاریخ بریتانیا است. در زمانه‌ای که ملکه آن بر کشور حکم‌فرمایی می‌کند و با ضعف‌های جسمی و روحی‌اش، هر روز به نگرانی‌های تمام بدنه‌ی دربار می‌افزاید و با آمدن دختری به اسم ابیگیل به قصر به هم می‌ریزد. ابیگیل با بازی «اما استون» تصویرگر چهره‌ی مردمانی است که تلاش‌های عبث‌شان برای رسیدن به نقطه‌ای بالاتر، حتی بعد از کسب پیروزی‌هایی که مد نظر دارند، در حقیقت بیشتر منجر به له شدن‌شان می‌شود. نقش‌آفرینی «اما استون»، رگه‌هایی از شوخ‌طبعی ظریف و زیرکی را منتقل می‌کند.

لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/312253/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کناره‌گیری نویسندگان از «انجمن قلم آمریکا» در حمایت از غزه

مصرف کود‌های یارانه‌ای در قم افزایش می‌یابد

آزار و قتل زن جوان توسط مرد همسایه؛ متهم: جسد مقتول را به آتش کشیدم

آمار نهایی داوطلبان نوبت دوم کنکور اعلام شد

تورم نقطه‌به‌نقطه در قم 10 درصد کاهش یافت

جامعه ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظاری جز تکریم ندارند

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

چهار سؤالی که ارسطو به آنها پاسخ می‌دهد

راهپیمایی مردم قم در حمایت از عملیات وعدهٔ صادق

لحظه انفجار مهیب بر اثر نشت گاز

جزئیاتی تازه درباره حذف اسم پدر و مادر از کارت ملی

دستگیری روانشناس روانی که با اسلحه و بی‌سیم از زنان اخاذی می‌کرد!

قم از امروز بارانی می‌شود

جامعه ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظاری جز تکریم ندارد

بیش از 9 هزار خانه روستایی در استان قم مقاوم سازی شدند

اجرای 90 پروژه عمرانی در منطقه دو شهرداری قم

اجرای 90 پروژه عمرانی در منطقه 2 شهرداری قم

افزایش 2 میلیون تومانی حقوق سرایداران مدارس

تصاویری عجیب از خسارت سیل امارات

دستگیری یکی از سرکردگان تبلیغ و فروش کوکائین در فضای مجازی

دیدار دکتر رئیسی با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان

جایگاه و شان ایثارگران معزز در این نظام بسیار بالا و ویژه است

پاسخگویی سلمانی به جامعه ایثارگری در میز خدمت نماز جمعه تبریز

با تمام توان پیگیر حل مشکلات جامعه ایثارگری استان هستیم

برگزاری اولین همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان با حضور مدیرکل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران

توضیح سفیر ایران در فرانسه درباره حادثه دیروز پاریس

جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس از امروز

بخشی از کتاب/ وقتی طوفان تمام شد...

خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) در قم احداث می‌شود

مرد ثروتمند قربانی طلب یک میلیارد تومانی‌اش شد

احداث آرامستان جدید پایتخت در 2 نقطه تهران

صفحه نخست روزنامه‌های قم، یکم اردیبهشت

ماجرای صدای انفجار مهیب در گناوه چه بود؟

واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان

صحبت های شنیدنی دکتر شکوری درباره ازدواج

کاهش 3.9 درصدی مصرف گاز در استان قم

اقدامات پیشگیرانه برای کاهش خسارت به شبکه زیرساختی قنوات

عابران پیاده 41 درصد فوتیان تصادفات در تهران

واکنش مردم قم به عملیات «وعده صادق»

غزل سعدی: عاشقانه یا عارفانه؟

صفحه نخست روزنامه‌های قم شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403

امدادرسانی به بیش از 25 هزار نفر در سیل و آبگرفتگی 9 استان

پیش‌بینی هواشناسی؛ روز دوشنبه سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود

انتخاب رشته‌ آزمون دوره دکتری سال 1403 از امروز

استان ایلام مفتخر به حضور 6 هزار ایثارگر ارتشی است

برگزاری نخستین جشنواره گندم، نان و شیرینى در جزیره کیش

نمایش انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 درسینما لبخند کیش

اهمیت مدح و ثنای الهی در جلد هشتم «طعم شیرین خدا»

خسارت 30 رشته قنات فنوج، براثر جاری شدن سیلاب

ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه