عصر قم

آخرين مطالب

مدیر حوزه‌های علمیه، پیروزی آیت‌الله رییسی را تبریک گفت سیاسی

مدیر حوزه‌های علمیه، پیروزی آیت‌الله رییسی را تبریک گفت
  بزرگنمايي:

عصر قم - قم - مدیر حوزه‌های علمیه در پیام تبریکی به‌رئیس جمهوری منتخب آورده است: حضور باشکوه و شور و شوق ملت شریف ایران در انتخابات‌های ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای‌های مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، شادی بخش، عزت آفرین و افتخارساز بود.

به‌ گزارش مرکز خبر حوزه، در پیام آیت الله علیرضا اعرافی خطاب به‌حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی آمده است: میلاد خورشید ایران و جهان و خراسان حضرت امام رضا و دهه کرامت و پیروزی دل انگیز و روح پرور ملت بزرگ ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را به‌همه ملت سرافراز ایران و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و مراجع عظام تقلید و حوزه‌های علمیه و جناب مستطاب آقای رئیسی منتخب محترم ریاست جمهوری اسلامی ایران و همه منتخبان محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا و مجالس خبرگان و شورای اسلامی تبریک و شادباش عرض می کنم و توفیقات روزافزون همگان و بویژه منتخبان ارجمند را درخدمت به‌مردم از خداوند متعال خواستارم.
پیام حاکیست: بار دیگر مردم شریف و نجیب ایران نشان دادند، برغم تحریم و کرونا و ضعف های مدیریتی و با همه تنگناهای معیشتی و گلایه های گوناگون، با نگاهی فراتر به افق های دور می اندیشند و با سینه ای فراخ و قلبی لبریز از ایمان به‌خدا و عشق به‌ آرمان های انقلاب اسلامی و با دلی امیدوار به‌آینده در میدان‌های آزمون حضور می یابند.
پیام می‌افراید: آری زنان و مردان و جوانان عزیز ایران هوشمندانه و مقتدرانه به‌ ندای امام خمینی(ره) و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و فراخوان مراجع عظام تقلید و نخبگان و فرهیختگان حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها و به‌ پاس خون‌های پاک شهیدان انقلاب و دفاع مقدس و مدافع حرم و مقاومت و حاج قاسم سلیمانی پاسخ دادند و در آغاز گام دوم انقلاب و در شرایط حساس کنونی مشارکتی شکوهمند رقم و دست رد بر سینه نامحرمان و بدخواهان و شبکه‌های اختاپوسی بیگانگان و مستکبران زدند.
پیام ادامه یافته است: در این میان نقش رهبری امام خامنه‌ای و تلاش گروه های مردمی و جهادی و تبلیغی و جوانان و نوجوانان و حوزویان و دانشگاهیان و طلاب و استادان و مراکز و نهادهای حوزوی و روحانیون بلاد در دعوت به مشارکت حداکثری فراموش نشدنی و ستایش برانگیز است و بنام حوزه های علمیه از همه آنان و آحاد ملت ایران از اقوام و مذاهب گوناگون و از شرکت کنندگان در انتخابات سال 1400 در داخل و خارج کشور و از ناظران و مجریان محترم و رقابت کنندگان و حامیان آنها تقدیر و تشکر می نمایم و از سوی حوزه های علمیه همه را به‌ همدلی و همگرایی و هم افزایی و وحدت و انسجام ملی و اسلامی برای اعتلای ایران و درخشش گفتمان انقلاب اسلامی و تمدن نوین اسلامی و حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و گره گشایی از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی کشور، فرا می خوانم.
پیام ادامه یافته است: انتظار موکد از همگان بویژه فرهیختگان و نخبگان و جریان های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و بخصوص در مناظرات و تبلیغات انتخاباتی رعایت اخلاق و سلوک و سنت های الهی و انسانی و اسلامی است و اصلاح روش های ناپسند از سوی همه ما لازم است، مع الاسف در تبلیغات انتخابات تعریض و تعرض نا سنجیده ای به هویت تاریخی ملت ایران و جایگاه بلند علمی و معرفتی حوزه‌های علمیه شد و شایسته رقابت کننده درانتخابات نبود و البته ناشی از نا آگاهی به‌تاریخ اسلام و ایران و دیروز و امروز حوزه علمیه بود و حوزه آمادگی خود را برای گفت و گو و رفع شبهه در این زمینه اعلام کرده است.
مدیر حوزه‌های علمیه در بخش دیگری از این پیام تصریح کرده است: در این فصل نو همه باید همت گماریم دستاوردهای انقلاب را صیانت، بر نقاط قوت بیافزاییم و ضعف و اشکالات را برطرف و کاهش دهیم و کینه ها را بزداییم و با روح و فرهنگ انقلابی و جهادی بر مشکلات فائق آییم.
پیام حاکیست: حوزه های علمیه بر عهد و پیمان تاریخی خود با ملت شریف ایران و مستضعفان ایران و جهان استوار ایستاده و درکنار مردم و یار و یاور آنان و مسئولان خدوم و مطالبه گر خواسته های ملت خواهند بود و شورای عالی و مدیریت حوزه‌های علمیه و نهادها و مراکز و گروه های حوزوی براساس اسناد راهبردی و طرح های جدید و تحولی خود و در راستای بیانیه گام دوم و سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و سایر اسناد مصوب آمادگی خود را برای همکاری با نهادهای مردمی و کشوری اعلام می نمایند، عزت و پیروزی و پیشرفت روزافزون اسلام عزیز و ملت ایران و مسلمانان و مستضعفان جهان و انقلاب اسلامی و محور مقاومت را از خداوند منان و مهربان خواستارم.
سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب 17 میلیون و 926 هزار و 345 رای حائز مقام اول و از سوی ملت ایران امانت‌دار دستگاه اجرایی و به عنوان رییس جمهوری انتخاب شد.
برچسب‌ها
انتخابات 1400 سید ابراهیم رییسی قم مشارکت انتخاباتی علیرضا اعرافی
پروندهٔ خبری
انتخابات 1400

لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/312399/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

از زر و سیم جهان پاس نظر باید داشت

حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» در زمینه حجاب

افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم

پیش‌بینی هوای تابستان امسال

غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان

ارز حج 1403 تامین شد

پایان ماراتن داوطلبان کنکور ریاضی، انسانی و فرهنگیان

71 هزار نفر در استان قم صاحبِ خانه می‌شوند

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با جامعه معظم ایثارگری

تکنیک های طلایی برای سلامت مغز

شعر زیبای میلاد عرفان پور درباره عملیات وعده صادق

حمله سریالی به جنگلبانان!

بارندگی‌های سیل آسا در زیرکوه خراسان جنوبی؛ داوطلبان کنکور نتوانستند در جلسه امتحان حاضر شوند

تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم

بازداشت 70 زورگیر و سارق موبایل در تهران

دفترچه سوالات ریاضی و انسانی نوبت اول کنکور 1403 منتشر شد

قرنطینۀ مطلق برای طراحان سؤالات کنکور

استاندار ایلام: از عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان رضایت داریم

پیشگیری از بیماری های قلبی با سبک زندگی سالم

اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی

دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»

آغاز رقابت 17 هزار و 514 داوطلب در کنکور سراسری در قم

آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها

دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی

اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان 3 قم

اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود

10 امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی

آموزش و پرورش: 16 طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجراست

ماسه‌خواری؛ پرونده همیشه باز در سواحل مازندران

بازگشایی گردنۀ برف‌گیر تته پس از 5 ماه

پایش سلامت روان ایرانی ها/ رتبه افسردگی در کشور

اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی

همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت

همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت

سروده علیرضا قزوه در استقبال از غزل رهبر معظم انقلاب

احتمال تبدیل دریاچه نمک قم به کانون جدید گرد و غبار کشور​

اجرای 18 پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته

نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم

سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد

اعزام 1500 عمره‌گزار به حج در 3 روز

قتل تکان‌دهنده مادر و پسر با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش

نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان

همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی درگذشت

نمادی از فرهنگ پهلوانی در «پهلوان و فیل»

ارتفاعات زیبای کفتار کوه در شمال شهر قنوات+فیلم

71 هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند

معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی

لحظه نجات راننده گرفتار در خودرو ‌در حال سوختن

بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی

هشدار نارنجی برای نیمه شرقی کشور