عصر قم

آخرين مطالب

رهبر معظم انقلاب: همه باید در انتخابات شرکت کنند / آذربایجان مظهر غیرت، عشق، ایمان و شور و هیجان ایمانی و اسلامی است / حادثه تاریخ‌ساز بیست‌ونهم بهمن تبریز به واقعه‌ی نوزدهم دی قم ضریب دهها برابری داد اجتماعی

  بزرگنمايي:

عصر قم - به گزارش صدای ایران، گزارشی از حسینیه امام خمینی دقایقی پیش از آغاز دیدار مردم آذربایجان شرقی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب را در ادامه ببینید. در سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در 29 بهمن سال 1356، هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی صبح امروز (یکشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. لحظه ورود حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به حسینیه جماران و استقبال حاضران را در ادامه ببینید. آیه نصب شده در محل سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار مردم آذربایجان شرقی به این شرح است: إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلیٰ أَهلِها ؛ همانا خداوند به شما فرمان می‌دهد که امانت ها را به صاحبانش بدهید. (سوره مبارکه نساء آیه 58) گزیده بیانات رهبر انقلاب را در ادامه بخوانید. لازم می‌دانم از ملت ایران به‌خاطر راهپیمایی پرشور 22 بهمن تشکر کنم. در همه جای کشورمردم همت کردند و شور و سرزندگی خود را نشان دادند. امسال مردم، سرافرازی انقلابی به‌خاطر 22 بهمن را به رخ دنیا کشیدند. همچنین از کسانی که امنیت این راهپیمایی گسترده سراسری را تامین کردند صمیمانه تشکر می‌کنم. همه باید در انتخابات شرکت کنند. انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است. راه اصلاح کشور انتخابات است. مردم در انتخابات به دنبال انتخاب اصلح باشند. کسانی که در میدان انتخابات وارد می‌شوند از بددهنی و توهین و سیاه‌نمایی اجتناب کنند. انتخابات در کشور ما همواره سالم و متین انجام شده این بار هم ان‌شاءالله همینطور خواهد بود. اختلافات سلیقه‌ای و سیاسی نباید در وحدت ملی ملت ایران در مقابل دشمنان تاثیر بگذارد. آذربایجان مظهر غیرت، عشق، ایمان و شور و هیجان ایمانی و اسلامی است به همه‌ مردم تبریز، همه‌ مردم آذربایجان، آن مردم عزیز، آن مردم غیور سلام و درود میفرستم و به معنای واقعی کلمه آذربایجان مفهوم عشق و غیرت است. آذربایجان مظهر غیرت، مظهر عشق، مظهر ایمان، مظهر شور و هیجان ایمانی و اسلامی است. این، آن چیزی است که ما هم در تاریخ آذربایجان و تبریز خوانده‌ایم، هم به چشم خودمان در طول این سالهای طولانی از دوران مبارزات تا امروز مشاهده کرده‌ایم. حادثه تاریخ‌ساز بیست‌ونهم بهمن 56 تبریز به واقعه‌ی نوزدهم دی قم ضریب دهها برابری داد /مردم تبریز وظیفه را به هنگام شناختند و به هنگام قیام کردند روز بیست‌ونهم بهمن 56 تبریز یک حادثه‌ تاریخ‌ساز بود بدون شک، حادثه‌ تاریخ‌ساز یعنی آن حادثه‌ای که این‌جور نیست که شروع بشود و تمام بشود و رفت، نه؛ شروع می‌شود و ادامه پیدا می‌کند و گسترش پیدا می‌کند و به نتایج عالی میرسد تاریخ ورق می‌خورد. چه کار کرد این حادثه؟ حادثه‌ تبریز به قضیه‌ و واقعه‌ نوزدهم دی قم تمام شده درواقع، که رویش را دستگاه داشت می‌پوشاند، ضریب ده‌ها برابری داد، حادثه‌ قم را از قم کشاند به سرتاسر کشور، این قضیه‌ تبریز این بود. وقتی که روحیه‌ مقاومت و شور انقلابی و قیام به سرتاسر کشور کشانده می‌شود نتیجه این می‌شود که بعد از تقریباً یکسال حادثه‌ بیست‌ودوم بهمن اتفاق می‌افتد و ایران از این رو به آن رو می‌شود تاریخ‌ساز یعنی این. مردم تبریز وظیفه را به هنگام شناختند و به وظیفه به هنگام قیام کردند. اهمیت قضیه این است. هر کدام از ما وظیفه‌ای داریم. وظیفه دولت، مجلس و دیگر مراکز رسمی، عزم راسخ، کار مداوم، سلامت در عمل، صداقت با مردم و ترجیح منافع ملی بر سود شخصی است. دشمن را ضعیف و ناتوان فرض نکنیم. شرط مهم پیروزی، شناخت توانایی‌های دشمن است اما نباید از او ترسید. ادامه دارد .....

به گزارش صدای ایران، گزارشی از حسینیه امام خمینی دقایقی پیش از آغاز دیدار مردم آذربایجان شرقی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب را در ادامه ببینید.
در سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در 29 بهمن سال 1356، هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی صبح امروز (یکشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. لحظه ورود حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به حسینیه جماران و استقبال حاضران را در ادامه ببینید.
آیه نصب شده در محل سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار مردم آذربایجان شرقی به این شرح است:
إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلیٰ أَهلِها ؛ همانا خداوند به شما فرمان می‌دهد که امانت ها را به صاحبانش بدهید. (سوره مبارکه نساء آیه 58)
گزیده بیانات رهبر انقلاب را در ادامه بخوانید.
لازم می‌دانم از ملت ایران به‌خاطر راهپیمایی پرشور 22 بهمن تشکر کنم.
در همه جای کشورمردم همت کردند و شور و سرزندگی خود را نشان دادند. امسال مردم، سرافرازی انقلابی به‌خاطر 22 بهمن را به رخ دنیا کشیدند.
همچنین از کسانی که امنیت این راهپیمایی گسترده سراسری را تامین کردند صمیمانه تشکر می‌کنم.
 همه باید در انتخابات شرکت کنند. انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است. راه اصلاح کشور انتخابات است.
مردم در انتخابات به دنبال انتخاب اصلح باشند.
کسانی که در میدان انتخابات وارد می‌شوند از بددهنی و توهین و سیاه‌نمایی اجتناب کنند.
انتخابات در کشور ما همواره سالم و متین انجام شده این بار هم ان‌شاءالله همینطور خواهد بود.
اختلافات سلیقه‌ای و سیاسی نباید در وحدت ملی ملت ایران در مقابل دشمنان تاثیر بگذارد.
آذربایجان مظهر غیرت، عشق، ایمان و شور و هیجان ایمانی و اسلامی است
به همه‌ مردم تبریز، همه‌ مردم آذربایجان، آن مردم عزیز، آن مردم غیور سلام و درود میفرستم و به معنای واقعی کلمه آذربایجان مفهوم عشق و غیرت است.
آذربایجان مظهر غیرت، مظهر عشق، مظهر ایمان، مظهر شور و هیجان ایمانی و اسلامی است. این، آن چیزی است که ما هم در تاریخ آذربایجان و تبریز خوانده‌ایم، هم به چشم خودمان در طول این سالهای طولانی از دوران مبارزات تا امروز مشاهده کرده‌ایم.
حادثه تاریخ‌ساز بیست‌ونهم بهمن 56 تبریز به واقعه‌ی نوزدهم دی قم ضریب دهها برابری داد /مردم تبریز وظیفه را به هنگام شناختند و به هنگام قیام کردند
روز بیست‌ونهم بهمن 56 تبریز یک حادثه‌ تاریخ‌ساز بود بدون شک، حادثه‌ تاریخ‌ساز یعنی آن حادثه‌ای که این‌جور نیست که شروع بشود و تمام بشود و رفت، نه؛ شروع می‌شود و ادامه پیدا می‌کند و گسترش پیدا می‌کند و به نتایج عالی میرسد تاریخ ورق می‌خورد.
چه کار کرد این حادثه؟ حادثه‌ تبریز به قضیه‌ و واقعه‌ نوزدهم دی قم تمام شده درواقع، که رویش را دستگاه داشت می‌پوشاند، ضریب ده‌ها برابری داد، حادثه‌ قم را از قم کشاند به سرتاسر کشور، این قضیه‌ تبریز این بود. وقتی که روحیه‌ مقاومت و شور انقلابی و قیام به سرتاسر کشور کشانده می‌شود نتیجه این می‌شود که بعد از تقریباً یکسال حادثه‌ بیست‌ودوم بهمن اتفاق می‌افتد و ایران از این رو به آن رو می‌شود تاریخ‌ساز یعنی این.
مردم تبریز وظیفه را به هنگام شناختند و به وظیفه به هنگام قیام کردند. اهمیت قضیه این است.
هر کدام از ما وظیفه‌ای داریم. وظیفه دولت، مجلس و دیگر مراکز رسمی، عزم راسخ، کار مداوم، سلامت در عمل، صداقت با مردم و ترجیح منافع ملی بر سود شخصی است.
دشمن را ضعیف و ناتوان فرض نکنیم. شرط مهم پیروزی، شناخت توانایی‌های دشمن است اما نباید از او ترسید.
ادامه دارد .....

لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/591127/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آیت‌الله علم‌الهدی: ولایت مقدم بر عدالت است

انتقاد آیت الله سبحانی از تعطیلی روز شنبه: تعطیلی دشمن هم شنبه است!

مخالفت آیت‌الله العظمی سبحانی با تعطیلی شنبه‌ها

آیت الله سبحانی : شنبه روز تعطیلی دشمن است

آیت‌الله سبحانی: شنبه روز تعطیلی دشمن است

داستانک/ می‌خواهم شاگرد مکانیک شوم

گزارش صداوسیما از ضوابط و قوانین سختگیرانه موتور‌سواری در انگلیس

درد دل‌های غسال بهشت زهرا: به خدا ما از آهن نیستیم!

تصاویری از پاکسازی مسیر سیلاب اخیر در مشهد و بازگشایی مسیر خودروها

عاملین شهادت گروهبان یکم مهدی مزرئی در فنوج دستگیر شدند

فعال اصلاح‌طلب: برای همیشه با صندوق و اصلاحات تدریجی قهر نکردیم اما...

پیش بینی وضعیت آب و هوا در روزهای پیش رو؛ هشدار نارنجی صادر شد

علائم و نشانه های زخم معده

والیبال ایران و‌ مشکلی که پائز هنوز نتوانسته حل کند!

سرمربی تیم ملی در برزیل؛ مثل یک استاد دانشگاه!

فن‌پرسی سرمربی هیرنوین هلند شد

هیجان در آستانه آغاز رقابت‌های یورو 2024

طعنه پیمان یوسفی به ماجرای فساد در فوتبال ایران

بخش‌هایی از مراسم اختتامیه دوره مربیگری B آسیا با حضور شکوری

تیزر رونمایی از پیراهن اول منچسترسیتی

جدی‌ترین گزینه جانشینی ژاوی در بارسلونا

اضافه وزن عجیب ستاره آلمانی در 28 سالگی

بررسی تعلیق اسرائیل در فیفا به آینده موکول شد

واکنش رامین رضاییان به فحاشی پرسپولیسی‌ها

واکنش فوری ژاوی به شایعه اخراج از بارسلونا

اعلام دستمزد 10 بازیکن برتر MLS

مدیر تیم ملی والیبال ناپدید شد؟

قایدی فقط یک گل تا شکستن رکورد استقلال!

جدایی توخل از بایرن رسمی شد

توصیه‌های مهم تغذیه‌ای برای پیشگیری از افزایش فشار خون

چه مواردی در امتحانات نهایی "تقلب" محسوب می‌شود؟

سرنوشت خانم دکتری که دستور قتل شوهرش را داد

کاهش سن ابتلا به سرطان روده در آمریکا

مخالفت آیت‌الله سبحانی با تعطیلی شنبه

آرادکوه به قم منتقل می شود

ترافیک سنگین در محور چالوس، آزادراه کرج –قزوین و تهران قم

لحظات نفس گیر از محبوس شدن در سیل سیدی مشهد

بیانیه آیت‌الله سبحانی درباره تعطیلی شنبه‌ها: امید است تجدید نظر شود

گلایه‌ خطیب نماز جمعه تهران از مجلس برای تصویب تعطیلی شنبه‌ها

نکات مهم در مورد مصرف داروها

نابغه‌ ایرانی که نامش در کنار نام نیوتن و پاسکال ثبت شده است

پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت»هیات خادم الرضا(ع) قم برپا می شود

ترافیک سنگین در محور چالوس، آزادراه کرج –قزوین و تهران -قم

بیش از 50 گونه ایران در خطر انقراض

خودروهای شوتی در محورهای پایتخت نقره داغ می‌شوند

حق‌طلبی و عدالت‌خواهی امروز در مقابل نظام سلطه به برکت خون شهدا حاصل شده است/ پارک موزه دفاع مقدس ساری می‌تواند یکی از مراکز گردشگردی برای مردم با هر سلیقه‌ای باشد

ساعت بازدید نمایشگاه کتاب در پایان هفته تمدید شد

خسارت بارندگی‌های اخیر به بخش کشاورزی شهرستان نیشابور

برگزاری یادواره شهید مدافع حرم شهروز مظفری نیا و 43 شهید شهر کهک

برگزاری اولین کنفرانس «حکمرانی؛ امنیت غذایی و تولید محصول سالم» در قم