عصر قم

آخرين مطالب

بیانیه منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی سیاسی

بیانیه منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی
  بزرگنمايي:

عصر قم - منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این بیانیه با تشکر از مردم و سایر عوامل دخیل در برگزاری باشکوه انتخابات یازدهم اسفند تاکید کرد: امیدوارم که با همدلی و صمیمیت دو عزیز دیگر منتخب ملت، بتوانیم در عرصه تقنین و نظارت و کمک به دولت انقلابی در حل مشکلات کشوری و استانی، وظایف سنگین خویش را ایفا نماییم. متن کامل بیانیه حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری منتخب نخست مردم قم در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ «الْحَمْدُ لِلّهِ الَّذِی هَدَانَا لِهَذَا وَمَا کُنَّا لِنَهْتَدِیَ لَوْلا أَنْ هَدَانَا اللّهُ» خداوند منان و قادر متعال را شاکرم که باز هم مانند همیشه، پرتو الطاف کریمانه خویش را بر سر مردم شریف و خداجوی ایران اسلامی گسترانید، تا یکبار دیگر، با درکی عمیق وبصیرتی نافذ، و لبیکی مومنانه به ندای رهبر عظیم الشان و حکیم فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی، با مشارکت پر شکوه خویش در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، حماسه‌ای عظیم بیافرینند و تلاش چند ساله استکبار جهانی و ایادی داخلی و خارجی آنان را، در مأیوس ساختن مردم از دخالت در تعیین سرنوشت خویش، مهر ابطالی برجسته زنند. به سهم خویش و به عنوان منتخب و خادم کوچک مردم شریف و ولایت مدار استان قم در خانه ملت، از نقش برجسته حضرات مراجع عظام تقلید، «متع الله الاسلام والمسلمین بطول بقاء وجودهم الشریف»، مردم غیور، انقلابی و با شور و شعور استان قم صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم. تلاش شبانه روزی، مستمر و مخلصانه کلیه مسئولین، فعالان، و دست اندرکاران خدوم برگزاری انتخابات، اعم از: اجرایی، نظارتی و امنیتی، نظامی و انتظامی عزیزان سپاه و بسیج را ارج می‌نهم. از رسانه ملی، صدا و سیمای استان قم و همه اصحاب رسانه که از ماه‌ها پیش با اطلاع رسانی، برنامه‌های بصیرتی، و تقابل با هجمه‌های تخریبی و شیطانی غول‌های رسانه‌ای دشمن، شور انتخاباتی و زمینه شناخت مردم عزیز از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی را فراهم ساختند، با همه وجود سپاسگزارم. از همه نامزد‌ها و داوطلبان عزیز و ارجمندی که با حضور در عرصه رقابت‌های انتخاباتی نقش بسیار مهمی را در مشارکت حداکثری رقم زدند کمال تشکر را دارم. برای برادران عزیزم جناب آقای دکتر رئیسی و جناب حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روانبخش نمایندگان محترم منتخب مردم نجیب و ارزش مدار حریم أهل البیت علیهم السلام و مجاورین کریمه اهل البیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، ضمن تبریک کسب اعتماد موکلین معزز و راهیابی به عرصه‌ای دیگر از خدمتگزاری، آرزوی توفیق روز افزون دارم. اکنون دیگر رقابت‌های انتخاباتی پایان یافته و این بنده ناچیز خدا، خود را خادم همه ملت عزیز میدانم و امیدوارم که با هماهنگی، همدلی و صمیمیت دو عزیز دیگر منتخب ملت، دست در دست هم، بتوانیم قدردان اعتماد این مردم شریف بوده و در عرصه تقنین و نظارت و کمک به دولت انقلابی و مردمی در حل مشکلات کشوری و استانی، تبعیت از اوامر و منویات امامین انقلاب، حرکت در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و استمرار راه نورانی شهیدان گرانقدرمان رسالت خطیر و وظایف سنگین خویش را ایفا نماییم. والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته خادم ملت، منتخب مردم شریف قم و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی مجتبی ذوالنوری باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این بیانیه با تشکر از مردم و سایر عوامل دخیل در برگزاری باشکوه انتخابات یازدهم اسفند تاکید کرد: امیدوارم که با همدلی و صمیمیت دو عزیز دیگر منتخب ملت، بتوانیم در عرصه تقنین و نظارت و کمک به دولت انقلابی در حل مشکلات کشوری و استانی، وظایف سنگین خویش را ایفا نماییم.
متن کامل بیانیه حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری منتخب نخست مردم قم در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است: 
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
«الْحَمْدُ لِلّهِ الَّذِی هَدَانَا لِهَذَا وَمَا کُنَّا لِنَهْتَدِیَ لَوْلا أَنْ هَدَانَا اللّهُ»
خداوند منان و قادر متعال را شاکرم که باز هم مانند همیشه، پرتو الطاف کریمانه خویش را بر سر مردم شریف و خداجوی ایران اسلامی گسترانید، تا یکبار دیگر، با درکی عمیق وبصیرتی نافذ، و لبیکی مومنانه به ندای رهبر عظیم الشان و حکیم فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی، با مشارکت پر شکوه خویش در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، حماسه‌ای عظیم بیافرینند و تلاش چند ساله استکبار جهانی و ایادی داخلی و خارجی آنان را، در مأیوس ساختن مردم از دخالت در تعیین سرنوشت خویش، مهر ابطالی برجسته زنند.
به سهم خویش و به عنوان منتخب و خادم کوچک مردم شریف و ولایت مدار استان قم در خانه ملت، از نقش برجسته حضرات مراجع عظام تقلید، «متع الله الاسلام والمسلمین بطول بقاء وجودهم الشریف»، مردم غیور، انقلابی و با شور و شعور استان قم صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.
تلاش شبانه روزی، مستمر و مخلصانه کلیه مسئولین، فعالان، و دست اندرکاران خدوم برگزاری انتخابات، اعم از: اجرایی، نظارتی و امنیتی، نظامی و انتظامی عزیزان سپاه و بسیج را ارج می‌نهم.
از رسانه ملی، صدا و سیمای استان قم و همه اصحاب رسانه که از ماه‌ها پیش با اطلاع رسانی، برنامه‌های بصیرتی، و تقابل با هجمه‌های تخریبی و شیطانی غول‌های رسانه‌ای دشمن، شور انتخاباتی و زمینه شناخت مردم عزیز از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی را فراهم ساختند، با همه وجود سپاسگزارم.
از همه نامزد‌ها و داوطلبان عزیز و ارجمندی که با حضور در عرصه رقابت‌های انتخاباتی نقش بسیار مهمی را در مشارکت حداکثری رقم زدند کمال تشکر را دارم.
برای برادران عزیزم جناب آقای دکتر رئیسی و جناب حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روانبخش نمایندگان محترم منتخب مردم نجیب و ارزش مدار حریم أهل البیت علیهم السلام و مجاورین کریمه اهل البیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، ضمن تبریک کسب اعتماد موکلین معزز و راهیابی به عرصه‌ای دیگر از خدمتگزاری، آرزوی توفیق روز افزون دارم.
اکنون دیگر رقابت‌های انتخاباتی پایان یافته و این بنده ناچیز خدا، خود را خادم همه ملت عزیز میدانم و امیدوارم که با هماهنگی، همدلی و صمیمیت دو عزیز دیگر منتخب ملت، دست در دست هم، بتوانیم قدردان اعتماد این مردم شریف بوده و در عرصه تقنین و نظارت و کمک به دولت انقلابی و مردمی در حل مشکلات کشوری و استانی، تبعیت از اوامر و منویات امامین انقلاب، حرکت در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و استمرار راه نورانی شهیدان گرانقدرمان رسالت خطیر و وظایف سنگین خویش را ایفا نماییم.
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته خادم ملت، منتخب مردم شریف قم و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی 
مجتبی ذوالنوری
باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/592532/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دعای قشنگ پسری که دل همه را در محفل مثل ستاره قم برد

تصاویر هوایی جشن محفل مثل ستاره در قم

آیت الله جوادی آملی به رئیسی : با مردم با احترام و ادب برخورد شود / مسئولین بر تولید و اشتغال همت گمارند تا فقر ریشه کن شود

افزایش محبوبیت کتاب صوتی

جشن بزرگ محفل در قم برگزار شد+ فیلم

بهشت زهرا تا دو سال بعد، دیگر جا ندارد؟

اگر ادرارتان را نگه دارید چه اتفاقی در بدنتان می‌افتد؟

شعر زیبای دکتر کاکاوند در هنگام خداحافظی

عاشقی در بین‌الحرمین مشهد تا قم

سقوط مرگبار یک گردشگر در ارتفاعات اشتهارد

تصادف دو خودروی سواری، 3 کُشته و مصدوم داشت

زکام و آبریزش بینی از نگاه رساله ذهبیه

آیت الله جوادی آملی به رئیسی: با مردم با احترام و ادب برخورد شود /مسئولین بر تولید و اشتغال همت گمارند تا فقر ریشه کن شود

انتقاد آیت الله مکارم از رئیسی : اجاره مسکن فشار سنگینی به مردم وارد می کند / راهکاری برای گرانی افسار گسیخته بیابید

مسیر آگاهی از دید سوگل مشایخی

زمانی که نیازتون دارند کنار آدم ها باشید!

اخذ رأی از پیرمرد 103 ساله در خرم‌آباد

محور چالوس و آزادراه تهران-شمال یکطرفه شد

مدارس استان تهران فردا تعطیل نیستند

سقوط وحشتناک اتوبوس به رودخانه در سن پیترزبورگ

عواملی که بارداری را به تاخیر می اندازد!

ویژگی‌های شخصیتی از والدین به ارث می‌رسد؟

حجت الاسلام رییسی با آیت الله «جوادی آملی» دیدار کرد

آیت‌الله جوادی‌آملی: پاسخ اسرائیل را باید با سیلی می‌دادیم

آیت‌الله جنتی در انتخابات شرکت کرد

آیت‌الله جنتی رای خود را به صندوق انداخت

گلایه آیت‌الله نوری همدانی از گرانی و سختی معیشتی

آیت الله رئیسی: مجلس و دولت قوی، می‌تواند ایران قوی را رقم بزند

شعر خوانی زیبای شرکت کننده برنامه سرزمین شعر

در دیدار رئیس‌جمهور با مراجع و علمای حوزه علمیه قم چه گذشت؟

گل‌آرایی ویژه دهه کرامت در حرم امام رضا(علیه السلام)

ترافیک سنگین در جاده چالوس

خبر ویژه درباره تعطیلی شنبه؛ کدام ادارات مشمول تعطیلی دوم نیستند

مرد جوان با پابند الکترونیکی پلیس دست به قتل زد

وزیر بهداشت رای داد

کسانی‌که برای لاغر شدن جراحی می‌کنند بخوانند

همواره برارتباط مستمر استاندار قم و مسئولان دولت با مراجع تقلید تأکید کرده‌ام

گزارش رئیسی به آیت‌الله نو‌ری‌همدانی از اقدامات مهم دولت

رئیس جمهور با آیت‌الله «مکارم شیرازی» دیدار و گفت‌وگو کرد

رییس جمهور با آیت‌الله «مکارم شیرازی» دیدار و گفت‌وگو کرد

رییس جمهور با آیت‌الله «مکارم شیرازی» دیدار و گفت‌وگو کرد+ تصاویر

حجت الاسلام رئیسی با آیت الله «جوادی آملی» دیدار کرد

همزمان با روز دختر مجموعه کتاب‌های «با بابام» منتشر شد

درخواست پلیس برای دسترسی به دوربین‌های اماکن

مراسم چهل و سومین سالگرد شهادت خلبان شهید شیرودی در کرمانشاه برگزار شد

کاهش کلسترول و وزن با مصرف این پروتئین گیاهی

آیت‌الله سبحانی خواستار بهبود معیشت اقشار کم‌درآمد شد

خاندوزی: از وضعیت نامناسب تورم فاصله گرفتیم/ آیت الله حسینی بوشهری: در وصول مالیات دقت لازم صورت گیرد و رضایت عامه مد نظر باشد

خواسته‌های آیت‌الله سبحانی از رئیسی

شعرخوانی زیبای دکتر کاکاوند