عصر قم

آخرين مطالب

با لوکس‌ ترین هتل چابهار آشنا شوید اجتماعی

با لوکس‌ ترین هتل چابهار آشنا شوید
  بزرگنمايي:

عصر قم - بازار / چابهار شهری است که زمانی که در سواحل فوق العاده زیبا و منحصر به فرد آن پیاده‌روی می‌کنید، از تماشای آبی نیلگون دریای عمان سیر نمی‌شوید. اما برای سفر به این شهر زیبا، یک نکته مهم و اساسی که برای هر مسافری وجود دارد، انتخاب هتل لوکس با امکانات ویژه است. قطعاً اگر نتوانید یک هتل مناسب با امکانات مدنظرتان را رزرو کنید، اقامت شما خیلی سخت می‌گذرد و حتی ممکن است مجبور شوید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شهر خود بازگردید. اگر می‌خواهید برای تفریحات نوروزی یا دیگر فصول سال چابهار را انتخاب کنید، پیشنهاد می‌دهیم در ادامه با ما همراه باشید تا با لوکس ترین هتل چابهار آشنا شوید.
آشنایی با بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های چابهار
هتل‌های 5 ستاره بخش عظیمی از مسافرانی که هر سال چابهار را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می‌کنند، به سمت خود می‌کشانند. چابهار به این علت که یکی از مناطق آزاد کشور ایران تلقی می‌شود، هتل‌های بی‌نظیر و منحصر به فردی دارد. پس اگر از نظر مالی مشکلی ندارید، پیشنهاد می‌دهیم حتماً به رزرو یکی از هتل‌های 5 ستاره این شهر بپردازید. در ادامه هتل‌های 5 ستاره، 4 ستاره را به شما معرفی می‌کنیم.
هتل لیپار چابهار
هیچ فرقی نمی‌کند که سلیقه شما چطور است و چه انتظاری از هتل مورد نظر خود دارید. قطعاً هتل لیپار چابهار با توجه به امکانات فوق العاده ویژه‌ای که برای مسافران خود در نظر گرفته است، می‌تواند پاسخگوی تمام خواسته‌های شما باشد. این هتل ساختمانی فوق العاده بزرگ و در عین حال دیدنی و منحصر به فرد محسوب می‌شود که نمای بیرون آن سنگ و مکان قرارگیری آن بین درختان فضای سبز و دریا است. قطعاً پس از تجربه یک خواب دلچسب در اتاق‌های ویژه هتل لیپار، باز کردن پنجره رو به سواحل زیبای دریا می‌تواند زیبایی روز شما را دوچندان کند. هتل لیپار به عنوان یکی از هتل‌های گران چابهار محسوب می‌شود.

عصر قم


هتل لیپار چابهار
هتل 5 ستاره سدس
این هتل 5 ستاره دارای نمای فوق العاده باکلاس و در عین حال باشکوه است. مساحت این هتل فوق العاده لوکس 102 هزار متر مربع به همراه 23 طبقه است. هتل سدس دارای دو بلوک a و b با یک سری امکانات متفاوت و منحصر به فرد است. قسمت بلوک a دارای زیربنای 88 هزار متر مربع و امکانات ویژه‌ای مانند رستوران، فضای ورزشی و بازی و پارکینگ دارد. بلوک b نیز دارای مساحت 14000 متر مربع و امکانات ویژه‌ای مانند رستوران، پارکینگ و دیگر طبقات تجاری در آن وجود دارد.
هتل 4 ستاره لاله چابهار
احتمالا می‌دانید که به هر میزانی که ستاره‌های یک هتل بالاتر باشد، قطعاً امکانات ویژه ‌تری در اختیار شما قرار می‌گیرد و این موضوع در هزینه تاثیر بسیار زیادی دارد. اگر تقبل هزینه‌های یک هتل 5 ستاره برای شما سخت است و بودجه محدودتری برای اقامت در هتل در نظر گرفته‌اید، پیشنهاد می‌دهیم به سراغ هتل 4 ستاره لاله چابهار بروید.
برخی از مسافرانی که به چابهار سفر می‌کنند، ترجیح می‌دهند اقامت خود را در هتل‌های 4 ستاره بگذرانند؛ چرا که اطمینان دارند امکانات ارائه شده در این هتل کاملاً مطلوب و استاندارد و مورد تایید است. مهمترین امکاناتی که هتل لاله چابهار در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد، شامل روم سرویس، آتلیه، باشگاه بیلیارد، سونا، جکوزی، استخر، کافی شاپ و غیره است.

عصر قم


هتل لاله چابهار
هتل فردوس چابهار
در میان تمام هتل‌های موجود در شهر چابهار هتل فردوس نیز توانسته است اعتبار بسیار زیادی در میان مسافران به دست آورد و نام درخشان آن همواره مورد تایید تمام افرادی که به این شهر سفر می‌کنند، باشد. هتل فردوس توانسته عظمت و بزرگی نامی که برای آن در نظر گرفته شده را با ارائه بهترین و مناسب‌ترین خدمات نشان دهد. این هتل به عنوان یکی از هتل‌های 4 ستاره شهر چابهار محسوب می‌شود، پس شما نمی‌توانید انتظار یک هتل فوق العاده لوکس با عالی ‌ترین امکانات ممکن و در حد یک هتل 5 ستاره را از آن داشته باشید.
با وجود اینکه فردوس یک هتل 5 ستاره لاکچری نیست، اما مدیریت هتل تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا بتواند تمام نیازهای مهم و اولیه مسافران را به بهترین نحو ممکن ارائه دهد تا آن‌ها در طول سفر اقامت راحتی داشته باشند. از جمله امکانات این هتل می‌توان به کافی شاپ، رستوران، سرویس خدماتی برای گروه‌های مختلف مانند افراد ناتوان و جانبازان اشاره کرد. همچنین 79 اتاق و امکاناتی مانند یخچال، صبحانه، میز، تخت خواب و غیره دارد.
هتل شاهان چابهار
هتل شاهان نیز به عنوان یکی دیگر از هتل‌های چهار ستاره شهر چابهار محسوب می‌شود. این هتل ویژه دارای 58 واحد اقامتی و سوئیت‌های مختلفی است که در هر شرایطی پذیرای مسافران عزیز هستند. هتل شاهان در سال 1396 افتتاح شد و می‌توان گفت به عنوان یکی از هتل‌های تازه تاسیس چابهار به شمار می‌رود.
البته با در نظر گرفتن اینکه فاز دوم هتل شاهان در حال ساخت و اجرا است، در آینده نه چندان دور با افزایش وسعت آن روبرو می‌شویم. این هتل امکانات ویژه و منحصر به فردی مانند رستوران، فضای بازی برای کودکان، باشگاه بیلیارد و استخر دارد. از دیگر امکانات خاص هتل شاهان چابهار می‌توان به صبحانه، پارکینگ، لاندری، ماساژ، مبلمان، کافی شاپ، آلاچیق در محوطه هتل و غیره اشاره کرد. زمان مراجعه به هتل شاهان قطعاً با توجه به قیمت مناسب و برخورد ویژه کارکنان، سفری به یاد ماندنی با تجربه خوش برایتان به جا می‌ماند.

عصر قم


هتل شاهان چابهار
سفر به چابهار و اقامت در لاکچری‌ترین هتل‌ها با فلای تودی
اقامت در لوکس ترین هتل‌های چابهار، تجربه‌ای متفاوت را برای شما به ارمغان می‌آورد. این هتل‌ها امکانات منحصر به فردی را برای مسافران و گردشگران در نظر گرفته‌اند. قیمت رزرو هتل های لوکس چابهار نسبت به دیگر هتل‌ها گران‌تر بوده، اما با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهند، بسیار مناسب است.
اگر شما نیز مسافر شهر چابهار هستید، می‌توانید تمام مراحل خرید بلیط هواپیما، قطار و رزرو هتل در چابهار و دیگر شهرهای مختلف سراسر کشور و جهان را با فلای تودی انجام دهید. شما با فلای‌تودی یک سفر به یادماندنی و ویژه را تجربه می‌کنید. کافی است سری به این سایت بزنید و یا اینکه اپلیکیشن فلای تودی را نصب کنید.

لینک کوتاه:
https://www.asreqom.ir/Fa/News/594404/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز

ادعای ستاره سابق لیورپول درمورد جانشین کلوپ

مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند

رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد

عبدولی در فینال جام تختی؛ هدایت به محمودی رسید

پوچتینو: در چلسی فقط من نباید خودم را ثابت کنم

هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس

تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی

آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی

پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود

آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار

راز لگد تاریخی کلینزمن؛ مقابل تراپاتونی گریه کردم!

خیز آنچلوتی برای تاریخ‌سازی در باشگاه رئال

پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال

تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها

مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد

آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم

یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود

پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی

تقدیر آیت‌الله مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب

آیت الله علم الهدی: میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است

آیت‌الله درچه‌ای از آخرین فروغ‌های حوزه کهن اصفهان بود

آیت الله خاتمی: در مساله عفاف و حجاب دوقطبی ساخته نشود

پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری

بخشی از کتاب/ چون که او گل من است

اگر بعد از خوردن بستنی سرفه می‌کنید ممکن است به این بیماری دچار باشید

علت خستگی صبحگاهی و گرفتگی عضلات در بدن

مهم ترین دلایل خواب آلودگی در فصل بهار

بایدها و نبایدهای حجامت برای بانوان

تدابیر پیشگیری از خواب آلودگی بهاری

چه عواملی باعث بیرون زدگی دیسک کمر می شود؟

سالم‌ترین و بدترین ظروف برای پخت و پز/ استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود

شناسایی 3 نوع سرطان با یک قطره خون

لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم

بعضی از رنج ها‌‌‌‌‌‌‌ را نمیشه حل کرد!

داستانک/ انسان های بازنده

بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است

پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه

رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد

دستگیری 4 نفر سر جلسه کنکور

داستان عجیب گم شدن حلقه ازدواج

وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین 1403 با واردات

به کار گیری منشی های خانم در ادارات کرمانشاه ممنوع شد

خبر خوش رئیس سازمان سنجش برای بازماندگان از کنکور به خاطر سیل

ماجرای قمه‌کشی در ارومیه

مناسبت روز/ جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه

اینفوگرافی/ 6 نشانه پنهان ابتلا به فرسودگی شغلی

تاثیر اختلال در دستگاه گوارش روی ریزش مو