عصر قم
در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان مطرح شد:تعامل دو جانبه روابط عمومی با اصحاب رسانه در بهبود روند ارایه خدمات به مردم اثر گذار است
دوشنبه 24 خرداد 1400 - 11:52:08
وزارت رفاه
عصر قم - رییس شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: روابط عمومی ویترین عملکرد سازمان است اگر این عملکرد به درستی منعکس نشود بازخورد مناسب در جامعه ندارد و میزان رضایتمندی مردم دیده نمی شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه استان گیلان،عباس علیزاده رییس شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در نشست با مدیران روابط عمومی شورای هماهنگی گفت: ما به عنوان کارگزاران دولت موظفیم کلیه اقدامات انجام شده توسط دولت را بدون نقص و شفاف به مردم اعلام کنیم.
علیزاده تصریح کرد: در سال‌های اخیر به‌رغم برخی نامهربانی ها ، ناملایمات و فشارهای ناشی از شرایط تحریم ، تلاش های بسیار و موثری در خدمت رسانی به جامعه هدف شد که باید به درستی به مردم منعکس شود.
وی در همین راستا ایجاد شفافیت در ارایه خدمات را یکی از اقدامات مهم محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان وزیر پیشگام در این امر عنوان کرد.
علیزاده در این نشست که در اداره کل تعاون، کار و رفاه استان گیلان برگزار شد ضمن تشکر از زحمات مسئولان روابط عمومی شورای هماهنگی استان بر تعامل و برگزاری منظم این جلسات تاکید کرد.
وی اضافه کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با گستردگی فعالیت و طیف وسیعی از جامعه هدف همواره مورد توجه اذهان عمومی است که بر این اساس موظفیم کلیه اقدامات انجام شده توسط دولت را بدون نقص و شفاف به مردم اعلام کنیم.
وی گفت: مسئولان روابط عمومی باید علاوه بر توجه به برنامه های ابلاغی به عنوان چشم بیدار و گوش شنوا با احصای نیازمندی های مردم، مسیر سازمان را برای تحقق اهداف بلند مدت و ارایه خدمات شایسته هموار کنند.
رییس شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گیلان خبرنگان و فعالان این حوزه را بازوان حمایتی دستگاه‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: نقاط ضعف پنهان و تاثیرگذار در روند اجرایی توسط اصحاب رسانه دیده می شود؛ از این رو تعامل و ارتباط دوجانبه با فعالان این عرصه نقش بسزایی در بهبود عملکرد دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.
رییس شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گیلان با بیان اینکه مردم شایسته بهترین‌ها هستند و با اشاره به ده دستگاه اجرایی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر ضرورت تعامل و هم افزایی مسئولان روابط عمومی و استفاده از ظرفیت های خود برای ارایه خدمات شایسته به مردم تاکید کرد .
24 خرداد 1400 11:35
روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان |
کد خبر : 240,802
کلیدواژه ها: شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی,استان گیلان
نظرات بینندگان

http://www.Qom-Online.ir/fa/News/311155/در-نشست-شورای-هماهنگی-روابط-عمومی-استان-گیلان-مطرح-شد-تعامل-دو-جانبه-روابط-عمومی-با-اصحاب-رسانه-در-بهبود-روند-ارایه-خدمات-به-مردم-اثر-گذار-است
بستن   چاپ