يکشنبه ۷ تير ۱۴۰۵

فرهنگی

تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
عصر قم - رژیم صهیونیستی بار دیگر با نقض آتش بس به جنوب لبنان حمله کرد.
  بزرگنمايي:

عصر قم - رژیم صهیونیستی بار دیگر با نقض آتش بس به جنوب لبنان حمله کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، منابع خبری از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه النبطیه‌فوقا در جنوب لبنان خبر دادند.
این تجاوز در حالی است که دولت غربگرای لبنان شب گذشته توافق ذلت بار و کاملا یک طرفه به نفع رژیم صهیونیستی را با این رژیم در واشنگتن امضا کرد.


نظرات شما